lørdag 21. februar 2009

It's the same game i'll play until the give becomes the take.

Nå har snøen nådd opp til vinduskarmen min utenfor rommet, jeg er redd jeg våkner om et par dager og ikke ser annet enn hvitt untenfor vinduet mitt. Jeg er ihvertfall glad for at jeg ikke har ansvar for å måke her, da hadde jeg heller snødd inne.

I går ettermiddag havnet jeg oppi et kjempedrama og det ble ganske mye styr på grunn av det. Som nevnt før her, så hadde det vært ganske digg å bare skru av mobilen og late som ingenting. Men neida, lange avstander setter ikke en stopper for krangling mellom to stykker der jeg blir dratt inn. Helt ærlig så var det litt festlig, for det gikk mer utover de to enn det gikk utover meg, og det ble da litt underholdning mens jeg ventet på å dra ut.

Festen i går var ganske så morsom, helt til problemet med å komme seg hjem dukket opp. Det blir alltid, ALLTID, tull med det. Så jeg endte opp med å dra hjem uten de jeg kom dit med, men on the bright side, jeg ble da kjørt gratis hjem. Det er ganske deilig å komme seg hjem på natten, kunne ta av seg sminken og sove i egen seng. Jeg merker forskjellen veldig godt, hvis jeg drar hjem og sover i egen seng, så blir jeg mindre klein dagen etter enn det jeg blir hvis jeg overnatter hos noen andre. Lurer på hvorfor, egentlig. Uansett, jeg er litt bitter for at jeg ikke fikk med meg bylarm og sånt i går, men sånn er det når man må spare penger til london om... 12 dager!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

London <3 :D Men enig med deg, sykt mye diggere med egen seng ^^

maddiieeatthedisco sa...

LONDON <3

Hanne sa...

Haha, det syns du ikke det, Odd Bjarne! Meen London<3 er jeg enig i. (Og ja, nerder her i blant og)

maddiieeatthedisco sa...

LONDONLONDON<3 10 dager omg.