søndag 22. februar 2009







Da var vinterferien slutt.. Men uansett hvor trist det er å måtte stå tidlig opp i morgen og dra på skolen, så føles det som om jeg har hatt ferie mye lenger enn det jeg faktisk har hatt.

Jeg kan jo lage en liten oppsummering for dere; fredag og lørdag i starten av ferien slappet jeg av og jobbet hele lørdagen.. På søndagen gjorde jeg heller ingenting. Mandag derimot, var det ut å være sosial igjen. Var hos henrik sammen med masse koslige mennesker, så på film og drakk. Overnattet der og ble hentet av mamma dagen etter for å dra til mormor, så det ble da tirsdagen brukt til. På onsdag var jeg og chrish hos ob, så på film og sånn. Torsdag ble fullstendig kastet bort på å gjøre ingenting. Fredag var produktiv, jeg var i asker og shoppet litt, holdt linda med selskap på jobben og på fest på kvelden. Lørdag sov jeg lenge, møtte iselin i sandvika og dro til odd bjarne på kvelden. I dag har jeg ikke gjort annet enn å se på langrenn, sprangridning og spist boller med melis.

Nå er jeg kvalm og rastløs, fin blanding... Planlegger en dusj før jeg legger meg i sengen med pcen. Tviler på at det blir søvn før sent på natten i natt heller, men det får bare være. I morgen slippes det ny headliner til hove, jeg gleder meg altfor mye. Dessuten er det revyuke på skole denne uken, så får vel ta meg en tur dit også. Og så gir jeg ikke slipp på nedtellingen til london, for nå er det bare 10 fuckings dager igjen!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

du får kose deg på skole da, mens jeg sover lenge resten av uka og bare kooooser meg med fri ;)

maddiieeatthedisco sa...

hahahahhaha jeg hater deg :(((

Anonym sa...

Alle i filmen døde! :p vanskeligheter med å sove i går eller? :p

maddiieeatthedisco sa...

ob fortalte det, fader ass, jeg er nødt til å se resten XD

neeh sovnet relativt fort etter et par timer på pcen XD

Ruterknekt sa...

GAAAAH, skolen idag sugde! JEG DØR.

maddiieeatthedisco sa...

hahha det var ikke så altfor morro nei!!