mandag 16. februar 2009

mrs brightside

Litt morsomt hvordan humøret mitt endrer seg så fort, men i dag har jeg virkelig mange grunner til å være glad og fornøyd. Våknet til en herlig melding fra hove; THE KILLERS spiller på st. hansaften! Fyfaen, jeg ramlet nesten ut av sengen i glede og overraskelse. Jeg har hele tiden sagt at hove kommer til å få booket the killers, og jaggu gjorde de ikke! Ahh, det blir så fantastisk kult å se dem live. Dagen ble plutselig mye lysere, om ikke resten av vinteren frem til hove nærmer seg.

Alt hoper seg virkelig opp på en dag. I går skjedde det absolutt ingenting, i dag skal folk ha meg med hit og dit. Så nå er alt planlagt and shizz, og jeg er i skikkelig godt humør! Skal første ut og spise sushi (eller.. bea spiser ikke sushi, men jeg skal ha) med bea og så møte mina og jennie. Vi skal se slumdog millionaire, og det gleder jeg meg til. Så drar jeg og bea videre på "fest" på bekkestua, en stund siden jeg har sett noen av de som skal dit, så det blir nok koselig!

Hah, første gladpost på altfor lenge. Kanskje jeg bare skal la være å blogge når jeg er i dårlig humør.. Nehh, jeg må la det dårlige humøret mitt gå utover noe(n). Uansett, nå er jeg nødt til å gjøre meg klar. Det er fortsatt usikkert om jeg kommer hjem i kveld eller ikke, og i morgen har jeg lovet mamma å være med og besøke mormor (oh joy).

2 kommentarer:

Anonym sa...

:D bra du er glad

maddiieeatthedisco sa...

hah ja, enn så lenge!