torsdag 19. februar 2009

im on a course of collision.

Hva skulle jeg ha gjort om jeg ikke hadde hatt noe å se frem til?

Det er mye som skjer for tiden, alltid egentlig.. Ikke i den form at jeg stresser rundt og nesten aldri er hjemme, for det er ikke helt sånn ting foregår for tiden. I dag har jeg ikke vært ute engang, men det føles allikevel helt ok, for jeg har faktisk vinterferie.. Shutit, la meg tro det er greit. Jeg har brukt dagen på absolutt ingenting.. Eller, jeg stod opp tidlig for å se toro vinne 10.000,- på frokostquiz, så kjedet jeg meg, så verdenscup i skicross (om det heter det..), kjedet meg, hørte på musikk og snakket med folk.. Givende dag? Nei, men i morgen og lørdag blir bedre. Se, der har jeg allerede noe å glede meg til!

Det er 124 dager igjen til hove, egentlig et par dager mindre siden jeg drar dit noen dager før selve festivalen begynner. Før det er det london om.. 13 dager omg! Så er det russetid og masse morro i mellomtiden. Eksamener............ Norwegian wood, HOVE. Hovehovehovehove, det er ikke sundt hvor mye jeg gleder meg, tror jeg. Så er det muligens slottsfjell (takk sondre!!) før jeg er nødt til å jobbe og tjene litt penger. Høydepunktet i år blir vel mest sannsynlig å flytte til New York i august/september, jeg klarer ikke slutte å tenke på det.

Nå er jeg så hyper og samtidig trøtt at jeg ikke klarer å skrive noe mer, tror jeg. Jeg lurer litt på hva alle vennene mine har gjort i dag, bortsett fra de få jeg har pratet med.. Anyways, jeg har nytt sengetrekk og føler for å sove litt. Ganske mye, faktisk.


4 kommentarer:

Chrish sa...

Jeg skulle lett ønske jeg hadde nytt sengetrekk og vinterferie, men den gang ei, en ukes fri fikk jeg ikke!

maddiieeatthedisco sa...

aw stakar! du slipper da skolen uansett x)

Chrish sa...

Men på skolen er det i det minste noe å gjør, og mange og omgås med! :p

maddiieeatthedisco sa...

er det ikke gøy å se på folk som er på sesjon da :O ?