fredag 13. februar 2009

today is not a good day, and neither is tomorrow.

Det er valentinesday i morgen og jeg tror kanskje at det må være den dagen i året jeg misliker aller mest. Nest etter 17mai og random deppadager. Det er den dagen i året da jeg blir sittende og tenke over alt jeg burde gjort annerledes. Det har vært sånn frem til nå og det ser ikke ut til å bli noen forandring i år heller. Det ser faktisk ut som om dagen i morgen vil bli enda verre enn det jeg i utgangspunktet hadde forventet meg..

Kort dag på skolen i dag, bare et nynorskkurs (som ble brukt til å tegne hånden til ruterknekt helt grønn, ehe) og en nynorskprøve som gikk sånn forholdsvis ok. Var hjemme litt over 12 og har siden da bare vandret rundt i huset, lagd kaffe, tatt bilder, lest blogger og hørt på musikk. Jeg høres ut som verdens kjedeligste menneske her jeg sitter og gjør ingenting, men ja. Absolutt ikke i humør til å dra ut i dag eller noe. Takk til personen som forårsaker det, setter pris på det. Virkelig..
I morgen venter en 8timers lang arbeidsdag. Blir kvalm bare av tanken på alle kundene som kommer til å være der for å kjøpe kort og diktbøker og gaveesker og alt mulig dritt til kjærestene sine. Merker at jeg virkelig kommer til å spre kjærlighet og god atmosfære på jobb i morgen, but i couldnt care less. Jeg har kjærlighet, forhold og gutter langt opp i halsen. Føler bare for å stikke fingeren ned der og kvitte meg med alt og alle. Lykke til med kjærligheten i morgen og videre i livet. Jeg har gitt opp... Igjen.


Ingen kommentarer: