tirsdag 24. februar 2009

Hei bloggen.

I dag har jeg ingenting å blogge om. Eller jo, det har jeg da alltid, men ikkenoe jeg har lyst til å blogge om. Som alle andre drittirsdager har det vært en drittirsdag. Haha nei, egentlig ikke. Men isj, liker ikke tirsdager uansett om jeg hadde gjort noe morro. Har ikke gjort noe gøy i dag heller, so there you go. Mads sier han er lei av å høre om New York og London, så da kan jeg ikke skrive om det (før i morgen tihi). I motsetning til 70% av bloggene jeg leser har jeg hverken vært på bloc party-konsert eller hipsterparty eller hatt filmkveld med mariopysjebukse, så det kan jeg heller ikke blogge om. Jeg kan forsåvidt blogge om den fantastisk innholdsrike skoledagen jeg har hatt eller hvor mye jeg hater tåke/fuktig/klamt vær, men nei.

Jeg liker hvordan jeg blogger om at jeg ikke har noe å blogge om.

6 kommentarer:

Ruterknekt sa...

Jeg liker den siste setningen og er forøvrig ganske enig i alt du sa.

Vi er kule likkavæl.

maddiieeatthedisco sa...

jeg liker alle setningene og er litt uenig i noe av det..

men vi er kule, det er jeg enig i! :DDDD <333 :*

Anonym sa...

Jeg liker Mariopysjebuksen min.

For jeg er også kul.

maddiieeatthedisco sa...

du er LETT med i den kule gjengen, sandvig ;)) <3

Anonym sa...

Jeg liker ikke at jeg enda ikke er lagt til blant vennene dine! :p

maddiieeatthedisco sa...

take a freakin hint, bigchrish ;)







(legger deg til nå :*)