søndag 15. februar 2009

huset mitt er en dyrehage.

For første gang på altfor lenge har jeg hatt muligheten til å sove lenge. Gjør jeg det? Åneida, jeg var lys våken før klokken var 9 i dag morges. Jeg hater virkelig å våkne så tidlig for så å ikke få sove igjen etterpå på søndager. Har virkelig ikke hatt noe som helst å gjøre i dag, så skulle gjerne ha sovet bort et par timer ekstra. Eneste morsomste som har skjedd i dag har vært å ta bilder av findus og lago, det er alltid like underholdende. Og du kan jo se selv hvorfor.. Måtte finne en måte å både underholde meg selv på og slite ut dyrene litt. De kjeder seg sånn når de er inne. Jeg kastet et garnøste i luften og da fikk de noe å gjøre en god stund fremover.
Syns spesielt Findus var heldig med bildene i dag, altså. Man ser for en gangs skyld hans virkelige jeg, ikke bare den søte, feite og late katten som alltid ligger og sover. Så kan dere jo bare forestille dere hvor koselig det er å ha en katt som ser slik ut løpende rundt inne på rommet mitt, jaktende på meg. Jeg lever i konstant skrekk, selv på mitt eget rom.

Jeg har bare såvidt beveget meg ut i frisk luft i dag. Lekte litt med Lago ute i snøen, kun iført joggebukse og tanktop, det var litt kaldt, egentlig. Tok noen kule bilder av Lago ute i snøen også, bare synd de fineste bildene ble slettet på mystisk vis :/ Anyways, har ikke gjort noe som helst spennende i dag. I morgen håper jeg på å få gjort noe, har ihvertfall noen planer. Håper alle hadde en fin valentines i går (for det hadde ikke jeg..) og får en fin vinterferie (om dere har det da heheh). Jeg er vel tilbake i morgen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaaaaaa!! åhh jeg vil bort

maddiieeatthedisco sa...

hahah det er en kjempeidé!