lørdag 7. februar 2009

heysexy asl? vol. 2

Ukjent: Hei hei du :) hva gjør du på. Våken? Klem
Fikk meldingen i natt og så den ikke før i dag tidlig.
Meg: Hvem er du?
Ukjent: Hei du :) Jeg er Fredrik jeg. Bor i Oslo. Og du a?
Meg: Var det du som sendte melding forrige helg også?
Ukjent: Om jeg har gjort det? Det tror jeg nå ikke at jeg har gjort vel?
Meg: Hvordan fikk du nummeret mitt?
Ukjent: Skal jeg være helt ærlig så vet jeg ikke hvem du er. Har jeg sendt deg melding, hvem er du? *flau smiley*
Meg: Ok..
Ukjent: Oh :) da må jeg beklage. Sikkert skrevet feil da. Hva heter du? Fra?
Meg: Madeleine, 18 asker.
Ukjent: Okey :) Sykt fint navn da.. Aww :)
Meg: Haha jada.
Ukjent: Jeg er Fredrik som bor i Oslo... Og som har sendt melding feil i natt. Har byttet om to tall i nr bare :( Beklager a :(
Meg: Alder..?
Ukjent: 24 :) Ung og lovende. Tehe. Nå ble jeg litt nysgjerrig :) Skulle sett bilde av deg.
Meg: Haha nei.
Ukjent: Så hva gjør du nå da?

Hvor kommer alle disse menneskene fra, egentlig? Bla lenger ned for å lese om forrige gang, hvis du ikke har lest den allerede. Han forrige sendte aldri melding tilbake, takk og lov.

Uansett.. Vært innom storsenteret allerede i dag, og klokken er bare 11. Glemte vesken min på jobb i går, som jeg så fint fant ut da jeg var kommet til Marte og skulle skifte siden vi skulle ut. Da fant jeg ut at jeg ikke hadde vesken med alle klærne og all sminken min.. Så ble ingen tur ut på meg i går, leste religion og tok ansiktsmaske istedet. Ganske deilig faktisk. Nå er det bare et par timer til jeg drar til sarpsborg.. Må bare pakke, gjøre meg klar og printe ut religionsnotatene, så kan jeg ta toget til oslo. Hvordan jeg skal finne toget videre derfra er fortsatt ganske usikkert, egentlig. Finner vel frem en gang.. Får ihvertfall ikke blogget før søndag kveld eller noe, ha en fin helg i mellomtiden :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha, IGJEN?! du er sykt heldig ass, må ha et skikkelig attraktivt nummer :P

maddiieeatthedisco sa...

hahahah jeg vet, synd det bare er nr som er attraktivt :/