lørdag 28. februar 2009

this is the last time to get it right, its now or never.

Var hjemme bare litt etter 1 i går, det ble ikke så sent som jeg trodde. Litt stress på kvelden siden jeg ikke fikk vite at jeg skulle ut etter jobb før kl 8.. Men fikk da skiftet og sånn hjemme før jeg dro ut igjen. Vi kom litt sent frem da, og folk dro derfra tidlig. Så da ble det siste toget hjem, og det var egentlig greit. Gikk ikke og la meg før litt over 2, og stod ikke opp før halv 1 i dag. Hadde ikke annet valg enn å stå opp da, for findus og lago tok opp så stor plass i sengen at jeg ble dyttet ut. De hoppet oppi begge to, og jeg tok hintet om at det var på tide å stå opp.

Jeg burde vel egentlig hoppe i dusjen nå, for er bare et par timer til jeg skal ut igjen.. Dagens agenda er et veldig forsinket julebord med jobben for så (muligens) videre på bursdagsfest på nesøya et sted, aner ikke hvor det er hen (huset altså, nesøya vet jeg hvor er..). Anyways, jeg gleder meg faktisk litt til personalfesten, blir sikkert morsomt nok. Noe som ikke er så morsomt er at jeg har et svært prosjekt/fremføring i engelsk som skal fremføres på mandag.. Og jeg har ikke begynt engang. Vi snakker særemne/prøveeksamen størrelse... Og gjør jeg det ikke ferdig eller ikke får fremført, da får jeg ikke ta eksamen, og da failer jeg videregående. Kanskje jeg bare skal dra rett hjem etter personalfesten, nytter ikke å være vrak i morgen. Men nei, fest er fest. Problemene med skolen tar jeg i morgen. Huhei..


Ingen kommentarer: