onsdag 1. april 2009

Talking's just a waste of breath.

Please fortell meg at jeg ikke kommer til å føle det jeg gjør nå om sånn.. 4/5 måneder. Misforstå meg rett; jeg har det bra for tiden og er forelska og sånn ehe søtt og vil føle det for alltid, men jeg fikk en mail i dag. Den mailen var fra gateway og jeg dør litt på meg. Den inneholdt en velkomstmelding og ymse informasjon om at "NÅ BEGYNNER PLANLEGGINGEN TIL SEMESTERET MED OSS!!1!!!11". Videre var det et vedlegg, et 15 siders langt vedlegg med all mulig informasjon om visum, bolig, fag, penger, flybilletter, eksamen osv. Den informerte meg også så fint om at jeg drar den 26. August og ikke kommer hjem før den 10 eller 11. Desember. Det er veldig lenge...

Det er 3 og en halv måned, noe jeg forsåvidt visste, men syns plutselig det virker så altfor lenge. Jeg tviler ikke på at jeg vil dra dit, det er ikke det. For jeg vil dra, jeg gleder meg masse. Men jeg tror kanskje jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg. Det er ihvertfall sånn jeg føler det akkurat nå. Og hvorfor gruer jeg meg? Typ fordi jeg har verdens fineste kjæreste her hjemme og har litt noia for å forlate alt jeg er vandt til for en så lang periode. Litt kjipt å komme til new york og angre på at man valgte det, ikke like roomien eller være misfornøyd med studiet.. Jeg tror ikke det skal bli noe problem, men jeg er nervøs allikevel. Alt kommer helt sikkert til å gå fint og jeg overlever nok savn og hjemlengsel og whatever. Prøver å overbevise meg selv om at jeg har valgt rett.

Nå skal jeg slutte å tenke på det, for får litt panikk. Positivt akkurat nå er at jeg nettopp bestemte meg for at jeg skal til slottsfjellfestivalen i sommer i tillegg. Kaiser Chiefs overbeviste meg, som om ikke Wombats var nok (egentlig er bare det at sondre skal dit nok, lol tøffel). Så planene for sommeren er foreløpig hove, slottsfjell og øya. Og ekkelt mye jobb innimellom om jeg får noen vakter på jobben. Om jeg i det minste skal overleve i new york er jeg avhengig av litt mer penger. Funker så dårlig å sette penger inn på sparekonto når jeg har fått lønning når jeg tjener sånn ca 500 kroner i måneden, fmj (fuck my job). Dessuten skulle jeg ønske jeg var like ivrig og flink til å sette meg ned og skrive engelskoppgave som jeg er på å skrive blogg. Her bare suser det avgårde, på openoffice har jeg ikke skrevet ferdig overskriften engang....

9 kommentarer:

Ruterknekt sa...

hahaha, jeg elsker hvordan du i ett og samme avsnitt snakker om at du skal på TRE festivaler og om at du må ha penger til ny.
hello? :D

maddiieeatthedisco sa...

haha men mads!!! du er teit som ikke skjønner at jeg er NØDT til å dra på de festivalene, no matter what :)))) så det så

iselin sa...

ikke freak ut, for jeg freaker ut over det at jeg IKKE har valgt noe ennå og at jeg har mer og mer lyst til å dra til NY og kanskje ikke får lov/har råd/tør/etellerannet. hasjkghsdjkg

maddiieeatthedisco sa...

MAAAN skakke værra lett ass

Alexander Krag sa...

sv: De du henger med i bloggverden er nok litt for REBEL og INDEPENDENT til å være der uansett. xD Hihi. Den arrangeres av Ida W.

Anonym sa...

Jeg manglet veldig motivasjon når jeg gikk på skolen. Når du blogger, trenger du jo ikke å kunne stoffet, du trenger bare å skrive. ;) Kan du det, så er man jo på go vei! ;)

Og alle gleder seg/gruer seg til noe nytt?

maddiieeatthedisco sa...

@krag: hahah ja, kanskje like greit at vi ikke kommer og kræsjer festen :OOO

@thefootballplayer: ja, det er sant. det er ganske skummelt, men tviler på at det blir en skuffelse :)

ole-wombat sa...

ÅFYFAN HATER DEG SKAL DU TIL NY ))))))))))))))))))))))))):::::::::::::::::::::::: og forresten så er alexander krags nese så rar at jeg tror virkelig ikke du vil på den festen

maddiieeatthedisco sa...

ahaha nei, du har nok rett ole!!


OG JA FYFÆÆÆN JEI SKAL TIL NY JORK!