lørdag 18. april 2009

//18042009
Jeg fant ut at jeg ikke har tid til å blogge senere i dag, så vi tar det nå tjohei. Jeg har gitt bort vakten min på jobben jeg egentlig skulle jobbet i dag, så har tid til litt annet. Sånn ser min lørdag ut;

klippetime 11.15 > kjøpe nødvendige ting til i kveld (nye tights og drikke) > toget til oslo for å møte Tor-Arne kl. 3 > vorse/gjøre oss klare/loke til vi skal møte Omana > BLOGGFEST > nach? > hjem?


Kan bli ganske intenst, jeg som vanligvis pleier å ha god tid til å kjede meg på lørdager. Betryggende er det ihvertfall at jeg vet hva jeg skal ha på meg i kveld og slipper å dra på festen alene. Jeg vet det er mange som syns festen høres skikkelig teit ut osv osv (hei mange av vennene mine), men jeg tror det blir vellykket. Det er så morsomt å møte bloggere uansett, så da blir det vel bare enda bedre nå. Eneste minuset er at hverken jeg eller Omana vet hvordan vi skal komme oss hjem i natt.. Men det løser seg sikkert (?). Hvis ikke så er det jo vår og ikke sååå kaldt ute. Eheh. Men nå må jeg ihvertfall gjøre meg klar og alt det der. Ha en fin lørdag selv om dere ikke er kule nok til å dra på bloggfesten 2009. Jadda, neida så..

7 kommentarer:

iselin sa...

jeg er så kul at jeg skal JOBBE i dag jeg :O men du får kose deg masse masse! :)

Omana sa...

Gleder meg! :D

maddiieeatthedisco sa...

:DDDDiih

Tor-Arne sa...

Gleeeeder meg <3 :D

maddiieeatthedisco sa...

det var morrooo du er så søt<3

Jan Erik sa...

Gleder meg til å se hva du skriver om bloggfesten ;p

maddiieeatthedisco sa...

hahah ja, bare å vente i spenning!!