torsdag 16. april 2009

Bloggtreff baby.

Grunnen til at jeg ikke blogget i går (ikke det at noen bryr seg..) var at jeg tilbragte kvelden/natten i oslo med masse bloggende mennesker. Jeg ble hentet i asker av radiobilen, bilen til Joakim Radiomann som også hadde med seg Omana. Litt sent ute møtte vi TalkieWalkie på Oslo S, og så gikk vi en god stund for å finne resten av menneskene. Inne på Café Sara møtte vi på Tor-Arne, Karoline, Thomas, Monica, Toroborgen, Belinda, Vivian og Kjetil. Dessuten hilste jeg på VirrVarr og en del andre som var på Thomas' twittermøte som foregikk samtidig.

Jeg er jo selve ruttesen (paradise<3)>Heldigvis hadde vi både kameraet til Tor-Arne, Omana sitt og Monicas fantastiske kamera tilstede, så no need to worry. Bildene i dag er TA sine, de andre kommer etterhvert som jeg får dem av de andre.

KLEEEINT. Neida, så.. Det var faktisk ikke det.

TA og en veldig sjarmerende Madeleine......

TA + Madde + chillinøtter = ....

Toro og Omana drikker brus <3

Fine bloggere!

TA, meg, Toro, Monica, Omana, Joakim, Simen, Vivian og Belinda.

Bloggossip; Radiomann og TalkieWalkie er på dealern.

Nå har jeg bare altfor mange timer igjen på skolen og stress resten av dagen. Mads og jeg skal gå og dø, det er nok for det beste uansett. Jeg har (som alle andre torsdager) blitt kjeftet på av historielæreren. Hun er så søt og snill og sier fraværprosenten min høyt til hele klassen for så å spørre om jeg er sur på henne. "Neeeeida, hvorfor skulle jeg være det ehee!?". Jeg har ALTFOR mye neste uke og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Skal til Oslo igjen i ettermiddag/kveld, jeg har tentamen og skal jobbe fredag, jobbe og bloggfest lørdag.

Til alle dere som var der i går; send meg gjerne bilder om dere har noen :) Kjempehyggelig å møte dere, alltid morsomt å møte bloggere!


21 kommentarer:

Ruterknekt sa...

nice nuts.

maddiieeatthedisco sa...

thats what he said ;)

Tor-Arne sa...

Det var kjempehyggelig å møte deg! Likte spesielt godt den blogg-gossippen på slutten der du! Haha : P

Joakim Radiomann sa...

Koselig å treffe på ikke-skumle deg! Jeg LOVER å prøve å huske navnet ditt neste gang ^^ Uff, jeg er så dårlig på det!!

Takk for igår :D

maddiieeatthedisco sa...

TA: takk samme :D

Joakim: jeg er ikke så skummel vettu... hah du er tilgitt XD var hyggelig å møte deg og!

iselin sa...

haha, gøy du hadde det gøy ;)

maddiieeatthedisco sa...

jessda :b

Joakim Radiomann sa...

sv: HAHAHA! Bra jeg "redda" historieprøven!

maddiieeatthedisco sa...

hah vel du reddet vel mer meg fra å dø av angst og oppgitthet (er det et ord?) og hat og sånt... men takk :D

victoria elisabeth,- sa...

nice blogg! :-D

maddiieeatthedisco sa...

takker :DD

Mats sa...

SV: Det tviler jeg ikke et sekund på. Gleder meg til å møte han i sommer!

-Bloggtreffet så virkelig koselig ut. Skulle gjerne vært der, men jeg bor alt for langt unna ):

maddiieeatthedisco sa...

mats: knakandes god kar ;) ta deg en oslotur da, så skal vi skrape sammen noen bloggere :b

Karoline sa...

Utrolig koselig å møte deg søta!

maddiieeatthedisco sa...

deg og ;)

Joakim Radiomann sa...

Sv: ÅJASSÅ!? Du mener at jeg ikek er kul nok?? Makan til frekkhet :P ^^

maddiieeatthedisco sa...

heh gjør jeg vel ikke <3 haha du er bare treig til å melde deg på ;)

Anonym sa...

Haha! Må si at det ser litt nerd ut ^^ Sikkert bare fordi jeg ikke var der selv. For det var nok kos :) Men du jobber idag..sweet. da sees vi :)

maddiieeatthedisco sa...

det ser nerd ut fordi DU ikke var der? HAHAHAH. morsom du. men trodde du var på jobb nå jeg? jobber du dobbelt igjen :S?

Anonym sa...

SV: Akkurat, er litt misunnelig. Men ikke så veldig da. Nope, jobber ikke dobbelt idag, Begynner halv 5. :)

maddiieeatthedisco sa...

ahaa men så fint ;) keen på BK før jobb?