søndag 26. april 2009

I tend to disappear here and there.
Da var jeg tilbake, bare sånn ca 40 timer siden jeg sist var hjemme. Kort oppsummering; tidlig opp og broren min sin konfirmasjon på lørdag. Det er altså en bunad jeg har på meg i bildet over.. Den var helt ok, ble bare litt frustrert da jeg helst skulle vært i frognerparken mye tidligere enn jeg klarte å være. Uansett..

Kom meg til frognerparken og møtte en litt småfull TA, Sindre og Kjell + masse andre mennesker. Til og med noen jeg ikke har sett siden januar og hove. Jeg ble tvunget til å ta igjen de andre med drikken, så ja heh.

Resten av kvelden gikk med til mye tull og drikke og knall og fall rundtomkring i frognerparken. Møtte masse hyggelige mennesker, og lo godt av TA med litt for mye innabords (<3).>

Fra det jeg kan huske, tror jeg vi sovnet ganske fort i går natt. Jeg og TA ihvertfall, Sindre syns det var morsomt å holde oss våkne mens han chattet og blendet oss med lyset fra begge pcskjermene sine. Dessuten kan man vel egentlig ikke forvente seg noen god natts søvn når man er tre stk i en sovesofa. Koslig var det uansett, og enda bedre ble det da Sindres snille mamma lagde både frokost, middag og dessert til oss. Dagen brukte vi på å sløve i sengen, se på film, høre på musikk, og sove. Jeg og TA dro inn til sentrum igjen i 6-7 tiden og spiste oreo-mcflurry på mcdonalds. Er blitt tradisjon, nå.

Nå trenger jeg virkelig en dusj.. Og så må jeg rydde rommet... Takket være Mads er jeg nå blitt informert om at jeg har nynorsktentamen i morgen. Surprise, liksom. Litt sliten, bare... 

7 kommentarer:

frokenlund sa...

Hørtes ut som ei koselig helg! :D

maddiieeatthedisco sa...

jaa, det har det vært :)

Rebekka-Jennie sa...

Det ser ut som du hadde det koselig ;)

maddiieeatthedisco sa...

i did;D

MonicaBeach sa...

åå sykt søtt det sove bildet;*
er dere...?

maddiieeatthedisco sa...

heheh åja, skikkelig på dealern altså XDD

Anonym sa...

Søte dere var:)