onsdag 8. april 2009

Scars will heal soon, you shrug it off.
Except that I dont.

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne eller hva jeg skal si eller hvordan jeg skal si det.
Kanskje jeg bare ikke skal ta det opp i det hele tatt. En annen dag.

Jeg er en og en halv episode fra slutten på sesong 3. Sesong 4 kommer ikke før til høsten og jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre i mellomtiden. Jeg tror kanskje jeg syns sesong 3 med nytt cast er bedre enn sesong 1 og 2, men klarer ikke helt å bestemme meg.

Noe positivt er det da; jeg er alene hjemme fra i morgen til søndag og mads kommer hjem i kveld. Crystal Castles til øya, ratatat og the virgins til hove. Ting begynner å falle på plass, selv om jeg er nødt til å endre på mange planer for de neste månedene. Jeg orker ikke dra meg selv ned og drukne i tanker lenger. Det regner i dag og det passer meg ypperlig. Jeg er konstant kald på hendene og det føles som om jeg egentlig ikke er her i det hele tatt.
Det er noe som mangler og jeg vet nøyaktig hva det er.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggen din er digg :D

maddiieeatthedisco sa...

oi haha takk! :)