tirsdag 14. april 2009

It's quiet in the streets now, but there's screaming in your head.

Jeg bestemte meg for å si ja til intervjuet, og nå har jeg sendt svarene mine til journalisten. Det er ganske skummelt og jeg brukte lang tid på å svarene, men samtidig utrolig morsomt. Jeg har sittet i sengen et par timer nå, det kjennes som om jeg har feber samtidig som jeg fryser. Hvis jeg blir syk nå IGJEN, så vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Det er virkelig ikke timingen å bli syk på, men jeg tror jeg skal klare meg fint. En dusj og litt søvn blir bra.

I går var en bra bloggdag. Statistikken tok helt av, jeg doblet antallet unike besøkere jeg vanligvis pleier å ha. Det ser lovende ut i dag også, er allerede over normalen. Jeg vet ikke hvorfor dette skjer, men det er veldig hyggelig. Nå som jeg er tilbake på skolen er det fint å sitte og se på kurvene på statistikken som bare blir høyere og høyere hver time. Apropos skolen, det var intet nytt - bare masse pjatt om eksamen (pjatt og pjatt da, men i mine ører er det det). En positiv ting med dagen er at jeg fikk utsatt norskhøringen jeg egentlig skulle hatt i morgen til neste uke. Jeg bare skyver problemene foran meg, men det føles fint akkurat nå.

Jeg planlegger en spørrerunde ellernoe lignende på bloggen, så om det er noe du lurer på er det bare å spørre. Eller forresten, spør om noe random om du ikke lurer også. Trenger noe å gjøre når jeg utsetter skolearbeid. Ser jeg forresten noen av dere på bloggfesten på lørdag?


13 kommentarer:

iselin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
iselin sa...

haha, prøver igjen. hva ville du bli når du ble stor når du var liten?

Karoline sa...

Så utrolig fine bilder<3

maddiieeatthedisco sa...

iselin: haha skriv så mye feil du vil, gir meg bare flere kommentarer det ;)

karoline: tusen takk!

Omana sa...

Nuudelige bilder.
vi sees 19.15 i dag! :D
xoxo anonym

maddiieeatthedisco sa...

ahahh omana du kan ikke være innlogget og anonym samtidig daa, dumma <3

Nikky sa...

så fin blogg du har :D
ses på lørdag :)

maddiieeatthedisco sa...

hey takk :D vi sees!

KamillaK sa...

vi sees på bloggfesten!

Ingrid. sa...

sinnsykt mange fine bilder på denne bloggen!

maddiieeatthedisco sa...

kamilla: supert, blir gøy!

ingrid: tuusen takk!

Anonym sa...

fine fine bilder :D

maddiieeatthedisco sa...

takk, grace :)