fredag 3. april 2009

Headfirst, fearless.

Det er endelig fredag, endelig påskeferie og endelig slutt på helvetesukene på skolen. Er ferdig med et titalls innleveringer, prøver og oppgaver, føles bra å komme hjem uten å ha noe man skulle ha gjort. Jeg har riktignok ingenting å finne på i ferien, men det er deilig allikevel. Jeg har klart å grabbe til meg et par vakter på jobben, så blir jobb i dag, tirsdag, kanskje onsdag og neste lørdag. Skulle egentlig jobbe 8 timer i morgen, men det ble (heldigvis) ikke noe av. Tror ferien skal bli ganske deilig, får nok dagene til å gå. Skal låne Skins på dvd av Odd Bjarne heheh gleder meg til maraton. Tror det her skal bli ganske så deilig, faktisk.

Nå er jeg tom for New York inspo/gledemeg-bilder. Jeg har kommet fram til at jeg fortsatt gleder meg like mye som jeg gjorde da jeg bestemte meg, det er bare så mye annet i livet jeg har å glede meg over på samme tid. Oi, det var positivt til å være meg. Kan ha noe med at jeg har matet ipoden min i dag, det er lenge siden sist. Etter at jeg fikk spotify for maange måneder siden har jeg så og si sluttet å legge musikk på ipoden. Men i går bestemte jeg meg for å oppdatere den litt, og det resulterte i 7 nye album og et par enkeltsanger. Jeg er litt flau over å si at jeg er litt småforelsket i taylor swift, men tror egentlig det bare er fordi jeg er forelsket ellers og sangene hennes passer så fint. For å veie opp så er franz ferdinand, kaiser chiefs, the fratellis, the feeling og lily allen nylig lagt til også. Har hørt på det lenge nå, bare aldri giddet å legge det inn på itunes.

Nå venter 4 og en halv time på jobb. Om noen vil komme og underholde meg befinner jeg meg bak kassa på norli i den gamle delen av sandvika storsenter. Blir uvant siden jeg normalt jobber i den nye, men da går kanskje tiden litt fortere enn vanlig også (?).. Og om noen vil leke med meg i oslo i morgen så sier jeg ikke nei til det heller, eller.. kommer litt an på hvem du er. Uansett.. God helg og god påske!!

8 kommentarer:

iselin sa...

skulle gjerne underholdt deg, hadde jeg ikke vært på jobb sjæl... btw, lol gjett hvem som har sniki seg til pause for å se på blogger? faen, du har fått meg hekta :(

maddiieeatthedisco sa...

haha til og med jeg klarer meg på jobb i 5 timer uten å oppdatere meg :OO

henke sa...

thankzzzzzzzz! løw it myselff

maddiieeatthedisco sa...

:DD

Alexander Krag sa...

Nå handler vel egentlig de fleste sangene til TS om kjærlighetssorg, da. :P Men ja, hun er elsk.

maddiieeatthedisco sa...

ja og nettopp passer de jævla bra akkurat nå....

MADELEINE HALM sa...

sv: Hehe, da er vi to! :p


www.maddisin.com

maddiieeatthedisco sa...

bra vi er flere om det XD