tirsdag 28. april 2009

Are you there or are you just a decoy dream?

Okei, serr. I dag har det vært opptil flere som har spurt om vi er sammen. Nei, det er vi ikke. Haha, fint da var det avklart. Hadde bare to timer på skolen i dag, så dro til Oslo og møtte TA i 1tiden. Vi gikk rett ned på operaen så han skulle få litt inspirasjon til prøveeksamen han har i morgen. Og så tok vi bilder da of course (de proffe bildene av meg har TA tatt, de andre har jeg tatt..). Etterpå gikk vi hjem til han, satte på Owl City og sov en time. Det var utrolig deilig. Resten av dagen ble vi sittende i sofaen bak hver vår mac og nerde. Åja, jo.. Og så spiste vi Oreo McFlurry da, som alltid. 

I morgen har jeg studiedag og har faktisk litt å gjøre; sove lenge, laste over musikk til macen, skrive norskoppgave og forberede meg til sosialkunnskapstentamen. Det blir deilig å slippe å kle på meg annet enn joggebukse og bare slaske rundt hjemme. Neida så, nå skal jeg kose mer med macen og tenke på hvor deilig morgendagen blir. God natt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hvorfor slike problemer med å loke i russebuksa? :p

iselin sa...

Dere er søte <3 (Bedre nå? Macene er fortsatt søte, men siden det var veldig få bilder av de i dette innlegget... Ehe)

Seriøst, ET ORD TIL om slæskedager eller lignende og jeg kommer til å dra hjem til deg å stjele Macen din!

maddiieeatthedisco sa...

hah jeg er lei :O den er irriterende og følte for å ha på meg noe annet XDD

maddiieeatthedisco sa...

haha takk iselin! okeiokei, jeg skal hysje! :O

iselin sa...

BRA

maddiieeatthedisco sa...

haha KAN hende jeg nevner det i morgen D: ill try not to

iselin sa...

*gjør seg klar til å stjele mac*

maddiieeatthedisco sa...

hah om det skjer skal jeg søren meg stille meg på rommet digg og ta alt muntlig istedet :DD