fredag 10. april 2009

This is all because of you.
De tulla ikke når de lagde langfredagen, altså. For lang har den virkelig vært, selv om jeg først nå kom på at det er fredag og i morgen er påskeaften og alt det der. Jeg er fortsatt alene hjemme og det er fantastisk deilig. No offense på familien, men det å kunne spille høy musikk i stuen og danse rundt og synge mange timer i strekk er ikke så dumt. Vanligvis må jeg sitte med høretelefoner på rommet mitt, i dag har jeg spilt så høyt at hele nabolaget har hørt det.

Jeg føler meg ganske kreativ for tiden, i dag og i går ihvertfall. Tror egentlig det er et resultat av at jeg kjeder meg altfor mye hele tiden. Burde vel egentlig vurdere å kjøpe meg speilrefleks om jeg skal fortsette (evt utvikle) med det her. Men nei, jeg som ligger våken om nettene og bekymrer meg for penger burde ikke. Noe jeg MÅ ha, er ny laptop. Denne lager klikkelyder, lukker internett uten å spørre først, brenner lårene mine og har konstant ingen diskplass selv om jeg har slettet alt som kan slettes. Jaja, blir nok ny til sommeren når jeg får feriepenger ellernoe. Kanskje som tidlig bursdagsgave fra mamma og pappa før jeg drar til NY.

Hater å være hjemme på fredager, det er ingenting å se på tv før halv 11. I morgen er det 5 timer på jobb (men det er fint for jeg får 50% og skulle egentlig jobbet 8 timer). Mamma ringte og sa de kom hjem i morgen kveld og lurte på om jeg ikke hadde andre planer og om jeg var forberedt på det. Ehe, tror kanskje hun tror jeg skal ha fest ellerno. Det har da aldri skjedd før, skjønner ikke hvorfor hun tror det. Hmm..

11 kommentarer:

Vebjørn sa...

GCHwhat? Burde eg kobla den? ;-)

KimAndrèSkoglund sa...

Bloggfest? Seff!!:)

maddiieeatthedisco sa...

vebjørn: haha du la ut en sang av dem? gym class heroes ;)

kimandrè: :DD

Anonym sa...

fine bilder ^^

maddiieeatthedisco sa...

takk! :)

Vebjørn sa...

Åja, heheh - eg burde kaanskje (nei) tatt den! :-)

maddiieeatthedisco sa...

haha det syns jeg du burde ha gjort;)

JULIE AIDA sa...

hehehehehe what r u sayin ;))))

maddiieeatthedisco sa...

*flaut fjes* eheeee

JULIE AIDA sa...

er ikke bare du som har den drømmen <3

maddiieeatthedisco sa...

haha nei nettopp derfor kommer du til å bli riiiik :)))