torsdag 9. april 2009

I want short breaths, I want dark eyelids.

Jeg skulle ønske jeg klarte å ta bilde av følelsene mine, tankene mine og ordene som kommer ut av munnen min. Jeg skulle ønske musikken som kommer ut av høytalerne var synlig, at jeg kunne fange den. Jeg skulle ønske ting fungerte sånn som jeg vil de skal, at noe gikk min vei for en gangs skyld.

I dag dro mamma, pappa og broren min på fjellet = jeg er alene hjemme. Ikke engang naboen er hjemme, så jeg slipper å bekymre meg for å spille for høy musikk. Har nytt dagen alene i huset, tatt bilder, hørt på musikk og kjedet meg. Mads kom i halv 5tiden. Vi loket som vanlig, så på disney channel og ventet på at paradise skulle begynne. Vi engasjerer oss kanskje litt vel mye i det, både følelsesmessig og når det kommer til taktikk og spill. Vi har forresten bestemt oss for å dra på bloggfesten den 18. april.
Haha, tror det kan bli jævlig morsomt.

Skal ærlig innrømme at jeg ikke liker å legge meg i tomt hus. Jeg er litt mørkeredd og liker ikke snu ryggen til mørket, heller ikke gå inn i et mørkt rom. Derfor får jeg alltid noia når jeg må skru av alt lyset i huset før jeg legger meg. Nå ligger jeg ihvertfall trygt under dynen med nytt sengetrekk og jeg er ikke det minste trøtt. Hva i allverden jeg skal finne på i morgen vet jeg ikke.. Hadde vært hyggelig å høre hva dere syns om bildene, forresten. Følte meg litt kreativ i dag ehe.

4 kommentarer:

Isak Gundrosen sa...

Meget fine bilder. Veldig følelsesladde. Likte spesiellt godt det med hjertet.

- Isak

maddiieeatthedisco sa...

hehe tusen takk, hyggelig!! :)

Jenny sa...

Du tar veldig fine bilder. Jeg elsker fargene.

iselin sa...

beklager at jeg er (veldig) sein, men jeg syns alle bildene er kjempefine! digger de to første og kontrasten mellom dem selv om de ikke henger sammen. det med hjertet er veldig morsomt og oppfinnsomt, og det med sleiva/skjeen er kult :D