søndag 19. april 2009

Bloggfest 2009
Selv om jeg ikke engang har halvparten av bildene fra i går, så føler jeg at jeg er nødt til å skrive om det. Jeg møtte Tor-Arne i Oslo rundt halv 3, og så gikk vi hjem til han. Vi fant fort ut at det kanskje var lurt å spise noe før vi begynte på drikken, så vi stekte pizza (og følte oss ganske flinke). Når to bloggnerder møtes på den måten er det jo umulig å unngå..... VIDEOBLOGG.

Neida, så. Den var inspirert av stakkars Joakim som satt hjemme og hadde sin egne lille bloggfest, siden han var for treig til å melde seg på den ordentlige. Vi hadde det ihvertfall kjempekoselig hos TA, han er herlig. Og inget bloggvors uten bilder!!

Etterhvert gikk vi for å møte Omana og en venninne av henne. Vi ble stående utenfor lokalet en liten stund, og den første vi møtte på var Alexander (Krag). Så kom den hvite limmoen kjørende, og ut ramlet (ja faktisk) toro, ida wulff, zathx, kjetil, belinda, kamilla k, trine grung, linnea og ida helene. Koslige alle sammen, toro var i kjempehumør og det var hyggelig å endelig få møte kenneth. Jeg regner med at dere kjenner til bloggene deres, derfor gidder jeg ikke linke dem (de har så mange lesere fra før ehe).

Det skjedde så mye nevneverdig, så jeg kan ta det i stikkord; hilste på MANGE inkl lars tangen m chics, hundrings, masse blogg.no jenter, jan erik og venner (som var veldig hyggelige) og restauranteieren som ga toro, belinda og kamilla omvisning på kjøkkenet da vi hadde sneket oss opp i 2. etasje for å innta litt mer.. brus.

Etterhvert forlot TA meg siden han skulle på en annen fest, og helt ærlig.. Da var det ikke like morsomt lengre. Og bare om det er noen av dere som var der i går og så meg og TA sammen, NEI, vi er ikke sammen selv om vi holdt hverandre i hånden og hvisket ting mellom oss. Anyways.. Det ble litt tomt en stund da alle tydeligvis gikk til hotellet, så Omana og venninnen (sorry hah du må gi meg link til bloggen din) dro hjem. Jeg gikk ned igjen og ble sittende sammen med Jan Erik og diverse andre bloggere og se på folk danse sammen med noen rappere jeg aldri har hørt om før. Da alle de mindreårige ble kastet ut og det bare var en tiendedel igjen, bestemte jeg meg for å ta siste tog (dvs tog, buss og minibuss) hjem. På vei ut møtte jeg på Simen (som var teit og ikke kom før jeg skulle dra), Christina Fraas og Sofsen. Alt i alt var det en spennende lørdag, selv om jeg og TA kom til enighet om at vorset nesten var morsommere. Gårsdagens to beste sitater må være;

"Heiiaaa, i hete Lars, hyggelig å møte dæ!" - Lars Tangen og "Det er så utrolig mange som blogger her, jeg blir helt satt ut, jeg!" - Tor-Olav Borgen.

Flere bilder kommer når hundrings og Kamilla K legger ut sine paparazzibilder. Jeg vet det er en del kule bilder der, så det er bare å glede seg. Forresten, Trine lagde en videoblogg fra i går, og jeg er med litt her og der i den.
KLIKK HER FOR Å SE DEN.


15 kommentarer:

A n n e t t sa...

Høres ut som det ble en vellykket bloggfest :) Var sikkert morsomt å møte på så mange bloggere. :P

maddiieeatthedisco sa...

joda, det var det! og bloggere er det alltid gøy å møte :D

miriam.jakobsen sa...

Var sikkert driiit gøy! :D

maddiieeatthedisco sa...

jaa, var bra :)

MADELEINE HALM sa...

Hyggelig å møte deg, søta :)

maddiieeatthedisco sa...

:D

CHRISTINAFRAAS sa...

hahaha, satan for en.. intressant kveld.. veldig hyggelig å hilse på deg og ;)

maddiieeatthedisco sa...

hahah ja var ganske interessant.. og spesielt XD

Hundrings sa...

Hvis Kamilla vil legge ut sine bilder, er det bare flott! Jeg regner med at hun vil det;)

Kult hvis du orker å linke til http://bloggfesten.blogg.no forresten. Vi ønsker jo å skape mest mulig blest rundt arrangementet!

maddiieeatthedisco sa...

jeg skal poste link i dag når jeg blogger noen bilder derfra ;)

Joakim Radiomann sa...

Arg. Blir så irritert av å se bilder som inneholder at noen andre enn meg har det morro! Hahahaha :p

Så bra dere hadde det gøy, og ikke minst så bra at dere syntes synd på meg.

Sv: Jo, jeg skal ha en litt mindre uhyggelig undersøkelse der. ...du kan jo tenke deg hva det er når jeg skal tømme tarmene mine ;)

maddiieeatthedisco sa...

du får være med og ha det gøy en annen gang da vettu :DD kos deg på sykehuset btw, hahah.

Anonym sa...

Hmm..sorry! orket ikke lese dette..yet, men hvorfor ass? må det være ukjente kids liksom? ;) jobber du noe fremover?

Nikky sa...

koselig å møte deg på bloggfesten :D legg meg til som venn^^
www.nikky.blogg.no

maddiieeatthedisco sa...

ob: du forstår det ikke om du ikke er litt in i miljøet, så du får fortsette å kalle spaserturene deres for bloggtreff om du vil ;)

nikky: will do :)