fredag 17. april 2009

Thank GOD it's friday.

ENDELIG FREDAG. Det var så sykt deilig å vende ryggen til skolen og ansiktet mot solen (hahah den var fin) klokken halv 11 i dag. Vanligvis slutter jeg ti over halv 12, men hadde norsktentamen i dag, noe det virker som om hele landet har hatt. Jeg satt altså bare 2 timer på min siste norsktentamen noensinne, men jeg skrev så mye jeg skulle skrive og var fornøyd. Var flaut å gå så tidlig, siden så og si alle satt igjen og skrev. Uansett, jeg var hjemme før 11 og det var digg. Lekte litt med findus og lago, tok bilder og drakk kaffe. Så ringte Bea og lurte på om jeg ville være med på kjøretur siden hun akkurat har fått lappen, så vi kjørte til stallen vi hadde hest på før. Jeg har ikke vært der på 11 måneder og ble skikkelig nostalgisk av å være der. Men koselig var det, hilse på alle hestene jeg har vært med så og si hver dag siden jeg var 8 år gammel.

Nå skal jeg på jobb om en time. Eller, Burger King først, og så jobb. Tviler på at det blir en spesielt spennende dag, det er aldri kunder på norli når det er fint vær. I dag er det fint vær og jeg må stå der inne i 5 timer og lengte ut. Anyways.. Jeg har bestillt klippetime til i morgen formiddag, så jeg ser litt fresh ut før bloggfesten. Jeg drar med Omana og har Tor-Arne som date, jeg gleder meg MASSE. Forresten; jeg må fortsette å møte bloggere så de kan linke meg. Statistikken min eksploderte i går igjen, og jeg doblet rekorden min igjen. Det var gøy. Men nå er jeg nødt til å gjøre meg klar osvosv. Ser jeg noen av dere på bloggfesten i morgen?




8 kommentarer:

Veronica S sa...

skal ikke på bloggtreff.
Nydelig hund du har;)

maddiieeatthedisco sa...

jaa, han er skjønn :D

Rebekka-Jennie sa...

Kjempesøt hund :D

maddiieeatthedisco sa...

:DD

Vebjørn sa...

Ja, eg er dårlig til å oppdatere Bloglovin'en min, men no er det gjort og du har fått ein ny follower, lucky you! :-)

Og haha, vi har nesten lik overskrift i dag ;-D

maddiieeatthedisco sa...

aww så hyggelig! ja haha la merke til det jeg også! :D

Vebjørn sa...

No worries! :-))

maddiieeatthedisco sa...

yay:D