mandag 20. april 2009

Because it's just one of those days..

Jeg er endelig ferdig med historieogfilosofinotatene til den muntlige høringen jeg har i morgen. Jeg har stresset hele dagen og klarer ikke roe meg ned (bortsett fra de 20 minuttene jeg sov med nesa trykt nedi boken). Nå sitter jeg i sengen og ser gjennom bildene Kamilla K har lagt ut fra bloggfesten. Allikevel klarer jeg ikke trekke pusten og slappe av, jeg er anspent i hele kroppen og jeg vet ikke engang hvorfor. Jeg har minst like mye å gjøre i morgen.. Det blir deilig å komme hjem fra skolen på onsdag og vite at jeg er ferdig med alt drittet jeg har å gjøre iløpet av de to dagene her. Skal til Oslo med min kjære TA på onsdag og kjøpe meg macbook. Pcen har nemlig bestemt seg for å streike, ingenting virker og jeg blir gal av det.

Nå er jeg nødt til å prøve å puste litt, jeg skjønner ikke hva det går av meg.
So much change..


4 kommentarer:

Joakim Radiomann sa...

Lækkert. Men ro ned a frøken. Samle tankene og så skal du se at alt går bra ;)

Sv: Jaja, vil du ha meg med på tur så skal du jaggu meg få lov til det! :P

maddiieeatthedisco sa...

problemet er vel bare at jeg ikke går tur :O vi kan jo lufte radiobilen litt da.. ;)

Rebekka-Jennie sa...

Det ser utrolig koselig ut :)

maddiieeatthedisco sa...

det var det, og ;)