tirsdag 21. april 2009

When the lights go out..
Ikke si dere er lei bildene fra bloggfesten allerede? (bilde tatt av Kamilla K)

Det var litt av en lettelse å forlate skolen i dag. Høringen vet jeg ikke helt hvordan gikk, men jeg fikk da sagt noe og ble ikke stilt så altfor mange spørsmål. Hadde det ikke vært for at jeg har både engelskfremføring og norskhøring i morgen hadde jeg satt meg ut i solen. Sov som en stein i natt og det var veldig lite fristende å stå opp. I natt er jeg nødt til å legge meg tidligere, tror jeg henger etter på søvn.. Får besøk av Mads i ettermiddag, vi skal lese til norskhøring istedetfor å dra på russekåring. Jeg vil egentlig få det med meg, men jeg har ikke noe valg.. Det er altfor mye å gjøre for tiden, heldigvis er det verste over i morgen. Foreløpig.

Nå venter en engelskfremføring jeg må skrive.. Og så et par timer til med lekser.
Brb leker med hårføneren i badekaret...


7 kommentarer:

julie aida sa...

takk D:

maddiieeatthedisco sa...

what mente det da :P

Hanne sa...

Say what now?! Du må jo på russekåring! Once in a life time, woman!

maddiieeatthedisco sa...

hahah ja mads overtalte meg!!

Rebekka-Jennie sa...

Lykke til med leksegjøring ;)

Karoline sa...

Du er nydelig!<3

maddiieeatthedisco sa...

takk rebekka!!

aww karoline, du er søøøt!