søndag 5. april 2009

It should be better than this.
Hele lørdagen og et par timer i dag har gått med til skins. Har sett to sesonger, 19 episoder à 45 minutter. Brukte absolutt hele lørdagen på det og gjorde ingenting annet. Sov nesten ikke i natt og har følt meg jævelig hele dagen. Dro til linda i tre-fire tiden, det var deilig å komme seg ut litt. Føler fortsatt at hele ansiktet er hovnet opp og øynene svir. Jeg har nå sett siste episode av skins og alt ekstramaterialet. Så da har jeg ikke det å bruke tiden på resten av ferien. Finner vel alltids noe å pusle med.

Det er utrolig hvor mye som har forandret seg. Generelt siden.. jeg vet ikke. Det siste året egentlig. Hele greia med New York til høsten har ødelagt for mye. Jeg får bare håpe på at der er verdt alt sammen og at jeg får noe igjen..


Ingen kommentarer: