torsdag 23. april 2009

And then she fell in love.. 
Det er litt sykt hvordan jeg faktisk sitter med verdens fineste, hvite macbook i fanget og blogger akkurat nå. Den er faktisk min egen. Endelig er jeg kvitt (eller, den ligger på rommet da) den svære mursteinen av en ødelagt skolepc. Det er en STOR lettelse å vite at pcen (vel, macen) virker og ikke kan dø hvert sekund. Et lite minus er at jeg er fullstendig n00b på mac da, selv om jeg er blitt litt bedre iløpet av de få timene jeg har hatt den. 

Har engelsktentamen i morgen, men gidder ikke forberede meg noe. Dagen skal brukes til å kose med macen og oppdatere meg på paradise hotel. Skal jobbe i morgen, noe jeg ikke ser så veldig frem til.. Men sånn er det når man trenger penger. Gleder meg utrolig mye til helgen (selv om jeg skal i konfirmasjon til broren min hele lørdag..). Store planer om fest på lørdag, ihvertfall grilling og kos i frognerparken med TA, Sindre, Karoline og flere. Nå skal jeg utforske litt mer her, oppdager stadig nye ting med macen. Ha en fortsatt fin kveld!


16 kommentarer:

Tor-Arne sa...

Gratulerer med maccen, og gleder meg til lørdag! :D

maddiieeatthedisco sa...

:DDDDD

iselin sa...

gratulerer! jeg kjenner følelsen av å ha en splitter ny mac i fanget. jeg utforska den i timesvis! <3

maddiieeatthedisco sa...

hahh ja det er fantastisk!!!

Anonym sa...

Hurra for mac.
Lykke til med engelskgreia :)

maddiieeatthedisco sa...

mac<3 og takk!

Vebjørn sa...

Åå, digg med mac - gratulerer, bere send den over når du er lei :-)))

Anonym sa...

Jey, gratulerer masse med Mac ;)

Bjørn-Kristian sa...

Hei!:) Det var koselig å møte deg også!=) Og for en fin blogg du har:)

maddiieeatthedisco sa...

vebjørn: tviler veldig sterkt på at jeg blir lei, men om det skjer, står du øverst på listen ;D

mari: jo takk!

bjørn-kristian: hey takk :DD

Talkie Walkie sa...

Jeg kan ikke annet enn å si gratulerer med dagen! For dette er første dag i ditt nye liv!

Love Mac!

maddiieeatthedisco sa...

hahah tusen takk, simen!! jeg gleder meg til det nye livet mitt :D

KamillaK sa...

aw, mac er herlig.

maddiieeatthedisco sa...

jaaa <3

julie sa...

ååh, den der var LITT søtere enn hva skolepcene er... ;p

maddiieeatthedisco sa...

OM den er da<3