mandag 27. april 2009

Let´s just stay..
Da var 4 av 5 tentamener unnagjort, nå er det bare sosialkunnskapen igjen. Jeg var tidlig ferdig som vanlig, og sånn midt på treet fornøyd med egen innsats. Jeg klarer ikke motivere med skikkelig på en så viktig prøve engang.. Uansett, ingen dag uten Tor-Arne! Det virker ihvertfall sånn for tiden, og kan ikke klage på det. Nå sitter vi i sengen og nerder fra hver vår fantastiske mac, det er sjeldent jeg føler meg så nerd som jeg har gjort de siste timene. Det er greit å få litt hjelp med macen også, er fortsatt litt noob selv om jeg er blitt mye bedre.

Har bare to timer på skolen i morgen, så mistenker en ekstremt slapp dag. Og forresten, siden TA sitter og promoterer twitteren sin og fikk ny follower på et par sekunder, skal jeg forsøke jeg også. Tror ikke det skjer med meg, men kan da alltids prøve; følg meg på twitter HER. 

5 kommentarer:

iselin sa...

jeg har INGEN tentamener igjen jeg, mohahahaha!

og kan du ikke bare HOLDE KJEFT ang kort skoledag?!? jeg må være her til halv fire i dag :'''(

iselin sa...

ps. fine macer ;)

maddiieeatthedisco sa...

hahah kjeftaaa ice, jeg tar meg studiedag i morgen og skal sove lenge <3


hey, det er vi som er fine.. ikke macene (jo de og<3)

Mats «Gold» Danielsen sa...

eplebøker er bra! :-)

maddiieeatthedisco sa...

yes they are ;D