torsdag 30. april 2009

Sweet emotion.
SISTE TENTAMEN NOENSINNE ER UNNAGJORT.
Fy søren det er så deilig. Jeg har egentlig ikke tid til å blogge eller noe, sitter på kanten av stolen og har litt for mye å holde på med på en gang. Nå venter timevis i solen i frognerparken, drikke og vors til Tryvann. Så blir det fest hele natten og jeg er garantert halvt død i morgen. Men det gjør ingenting, for nå er det langhelg. Imorgen får jeg 100% ekstra betalt på jobben og jeg er ikke der engang, for det er 1. mai og fy faen så sykt digg.

Bildene er fra konfirmasjonen til broren min forrige helg.
 BRB fyll og fanteri.

8 kommentarer:

Joakim Radiomann sa...

Flotters! Ikke drikk FOR mye da, da kommer jeg å sier "Rolig nå!!!"

maddiieeatthedisco sa...

hahaha du får komme og hente meg i radiobilen :D

Tor-Arne sa...

FYLL!

iselin sa...

Vi snakkes (sikkert) i kveld! :D

maddiieeatthedisco sa...

åjaddaaa haha shit er hyperrrr.

Vebjørn sa...

Åå, digg med mykje lette jobbpengar ;-D Have fun i natt!

maddiieeatthedisco sa...

hah ja det er vel det eneste som gjør denne dagen litt bedre... hei klein.

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra