onsdag 29. april 2009

Well, it's a broken smile.
Jeg har lovet Iselin å ikke nevne hvor deilig det er å ha studiedag, så da gjør jeg ikke det.. Våknet rundt 8 og har faktisk fått gjort en del siden det. Klokken er bare litt over 1 og jeg har allerede overført all musikken fra den gamle pcen til macen, lastet ned nye album, tatt bilder, spist frokost osvosv. Lekser? Heh, dagen er fortsatt ung.

Broren min fikk Bose-anlegg som en del av konfirmasjonsgaven fra mamma og pappa. Det synes jeg er veldig fint, spesielt når han ikke er hjemme. Bassen er helt syk, det dunker i hele huset. Kanskje greit at ikke naboen er hjemme.. Speaking of, i går fortalte pappa at de skal flytte. Naboen, altså. Hmm, jeg lurer på om det kan ha noe med å gjøre at jeg (som har rom så og si vegg til vegg med deres soverom) konstant spiller høy musikk og synger?

Jeg velger å tro at det ikke er på grunn av det.. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til, for den norskoppgaven jeg egentlig hadde planer om å skrive siden den hadde frist i morgen, har fått ny frist. Den skal ikke leveres før om 2 uker, så da gidder jeg ikke nå. Procrastination ftw. Åja, jo.. Så var det jo sosialkunnskapstentamenen jeg har i morgen. Min siste tentamen noensinne. Gidder jeg øve? Ehh neeeii.


9 kommentarer:

iselin sa...

hei hei hei. den var slem. jeg har vært på gåtur i dag jeg, gymtur. vi gikk i oppoverbakke i to timer og grilla når vi kom på toppen. russebuksa (de fleste hadde på seg buksa for å ta "ha gym i russebukse"-knuta) stinker offisielt bål, æsj. så det har vært dagen min, jada.

PS! nå som du har mac, skaff deg last.fm så vi kan være buddies der og! ;)

maddiieeatthedisco sa...

ÅÅÅH JA det hadde jeg glemt! jeg har faktisk last.fm! har bare aldri fått den synkronisert med den gamle mursteinen. brb fikse.

Mats «Gold» Danielsen sa...

Bose liker vi maddie.. igjen fine bilder :-)

maddiieeatthedisco sa...

ikkesant ;b og takk!

Karoline sa...

Herre min så fine bilder<3

maddiieeatthedisco sa...

du er søt karoline! takk <3

www.maddisin.com sa...

sv: Didrik Winsnes sin :D

maddiieeatthedisco sa...

:O er du i familie med han?

Håvard sa...

Du var flink! :) Det var
stemningsfulle bilder!