torsdag 2. april 2009

Cause you've got my heart in a headlock.

Brukte mesteparten av skoledagen på å ble gjennom titalls, om ikke opptil hundre, sider på deviantart med New York-bilder. Det fikk meg i litt bedre humør, jeg ser litt lysere på å reise dit nå. Har 10 sånne montasjer med bilder, blir glad av å se på dem.

Jeg vet jeg skriver det hver gang det er fint vær, men jeg kan ikke noe for det. Er fortsatt uvant, og utrolig deilig å kjenne solen varme. Selv om det er gjennom vinduet og inn i klasserommet.. Dagen har ikke vært så ille, ledd ganske mye til og med. Hjalp litt å få skryt av læreren i sosialkunnskapen. En svipptur til sandvika med linda og heidi hjalp også, fikk meg ny bukse, sminke og hårkur. Så nå har shoppingabstinensene mine roet seg litt.
Nå viser det seg at jeg ikke skal til slottsfjell allikevel - kanskje like greit når det kommer til økonomien.. Vet det er en skikkelig teit til å deppe for, men jeg hater ferier da jeg ikke har noe å ta meg til. Som påskeferien som starter i morgen for eksempel.. Sier ikke at jeg ikke er takknemmelig for en ferie. Hadde ikke byttet den bort for noe i verden (ehh jo det hadde jeg), men hadde vært ekstra fint å ha han fineste og venner og sånn her.Liam var snill og lastet opp bildene sine fra bloggtreffet forrige fredag. Jeg ser skikkelig liten ut, men det var jeg jo også. I forhold til de andre altså, lavest :( Til og med lille sondre er høyere enn meg (og bra er det). Haha, nei nå vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til. I dag har jeg liksom både vært på skolen, vært sosial og blogget allerede før klokken er halv 8. Har ikke engang lekser (som jeg vet om ehe) til i morgen, så venter vel egentlig bare på at paradise hotel skal begynne. Ekke avhengig, da......

Maren, Sondre, meg og Ole i Oslo for ca en uke siden.

7 kommentarer:

henke sa...

hva da vestkantvaner? kan ikke komme på èn eneste vane jeg har som er noe spes vestkant!

maddiieeatthedisco sa...

hah søt du sjampisogtrøffel17åring<3

Anonym sa...

er det egentlig noen som ikke får lyst til å reise til ny når man ser på de bildene? trukke det nei.

MonicaBeach sa...

wæ. nå vil jeg sykt til NY. Du kommer sikkert til å ha det kjempe fint.

Og du får en fin ferie selvom de fineste er borte, helt sikkert:)

Søtt det siste bilde og! hehe

maddiieeatthedisco sa...

vutarie: heheh nei nettopp ;)

monica: ja, det blir sikkert dødsbra :) hah tror søtt er det som beskriver det siste bildet best ja XD

iselin sa...

de bildene der = elsk. jegviljegvil

maddiieeatthedisco sa...

hehehe ;)) bli meeeeeed