mandag 6. april 2009

How a girl feels.
Ble spurt om jeg kunne jobbe i dag, og ja.. da har jeg noe å finne på i dag også. Det er fint. Skal jobbe i morgen også, og resten av tiden bruker jeg på sesong 3 av skins. Ser det på nettet siden jeg bare har sesong 1 og 2 på dvd. Litt kjipt at de startet på nytt med så og si bare nye karakterer, men det er fantastisk bra allikevel. Jeg er helt avhengig og blir sittende i flere timer og se på uten å merke at tiden går.

Nå skal jeg dusje og sette meg ut på verandaen i solen litt før jeg må gjøre meg klar til jobb. Fin følelse å få tjent litt penger når jeg allikevel ikke har noe bedre å gjøre. Kommer godt med nå som jeg har altfor mange utgifter kommende. Russetid (hjelp mye penger), hove, sommerferien generelt og øyabillett. Og så kan jeg ikke glemme new york heller, trenger sånn rundt 50k til om jeg skal overleve der borte. Generelt bare ha råd til å dra dit i det hele tatt. Someone help me. Eller kanskje jeg skal spille lotto?
Nei, har aldri hatt lykken med meg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skins <3

maddiieeatthedisco sa...

jaa <3

Helene sa...

Jeg syns sesong 3 er super jeg. Ender opp med å like de nye karakterene like godt.

maddiieeatthedisco sa...

jaa jeg og nå.