lørdag 11. april 2009

Did you think I'd let you kill this chorus?

Selv om det var litt trist å stå inne på jobben og se ut på det herlige været, så gikk de 5 timene fort. Det som er greia med norli på den nye delen av storsenteret er at vi har et vindu som dekker hele den ene veggen i butikken, det er to etasjer. Dermed får man på en måte med seg hva som skjer utenfor også, noe jeg setter ganske stor pris på. Det var utrolig deilig å kjøre scooter hjem uten kald vind eller noe annet enn sol. Jeg sovnet i solen på verandaen hjemme etterpå.

Resten av familien kom hjem før jeg var hjemme fra jobb, og jeg er nødt til å innrømme at jeg ikke har noe imot at de er hjemme heller, selv om det er deilig å være alene innimellom. Mamma syns synd på meg siden jeg "måtte" lage mitt eget påskeegg i går, så nå sitter jeg her med et svært et fyllt til randen med alt mulig rart. Jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre resten av kvelden.. Det er aldri noe bra på tv på lørdager. Kan vel alltids rydde rommet ellernoe, men ha-lo ikke så jævla morsomt. Imorgen er jeg vel egentlig nødt til å lese norsk og fikse russebuksen. Kunne ønske jeg ikke hadde så noia for alle pengene jeg må spare til new york, da hadde jeg kunnet dratt et sted og brukt dem.. Men så er jo alt stengt da. Helvete heller.

Neida, har ikke hesteabstinenser i det hele tatt. Bildene er fra ca et år siden.