fredag 24. april 2009

Rainbow veins.
Det har vært en LANG dag.. Den begynte med tidenes kjedeligste engelsktentamen. Men herregud hvor deilig det var å bli ferdig med min siste engelsktentamen NOENSINNE. Føler det blir en del ting jeg gjør for siste gang iløpet av de neste månedene, jeg liker det. Uansett, det var bare drittoppgaver og jeg var null motivert. Ble sånn helt ok fornøyd og var hjemme halv 12. Så koste jeg med macen helt til jeg måtte på jobb halv 5. På jobb var det stille som alltid. Takk gud for twitter, hadde ikke overlevd uten tror jeg. 

I morgen er det konfirmasjonen til broren min hele dagen, og så til frognerparken med TA, Marie Amanda, Toro, Karoline, Sindre og en del andre. Det skal bli morsomt. Mange av vennene mine er på tryvann i helgen og jeg får meldinger av folk som lurer på om jeg er der.. Men nei, det er jeg ikke. Så mens de er på sjangler rundt der oppe skal jeg kose meg videre under dynen med Owl City. Det er ikke så dumt det heller.

3 kommentarer:

Tor-Arne sa...

I morgen, du, meg, Owl City, frognerparken, you know who, elsk<3

maddiieeatthedisco sa...

heheh du er så skjønn :D

iselin sa...

Owl City <3