søndag 12. april 2009

Now you're gone somewhere else, far away.

Hvilken fantastisk givende og produktiv dag!... Den har vært evig lang og jeg har ikke gjort annet enn å kjede meg. Okei, jeg har endelig klart å få skrevet ferdig alle visumsøknadene osv til New York. Det er en skikkelig lettelse, makan til omfattende skjemaer og undersøkelser. Litt morsomt hvordan man får spørsmål om man har planer om å begå noen lovbrudd i usa eller om man er terrorist osv. Krysset bare av ja på alt, jeg..

Det er én dag igjen av påskeferien, jeg er i fullstendig feriemodus og vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg tilbake til hverdagen. Har første tentamen allerede på fredag, og prøver og innleveringer iløpet av dagene før det. Har derimot noe å glede meg til til uken også; bloggathering/treff/chill på onsdag og bloggfesten på lørdag. Tror det skal bli bra. Og så er det jo faktisk bare ca 2 uker igjen til russetiden(!). STRESS, men litt morro.

13 kommentarer:

MArtine sa...

jeg så bildene fra forrige innlegg, og måtte kommentere dette innlegget, tilfelle du ikke ser det.
Men hesten var skikkelig fin, og brae bilder:)

maddiieeatthedisco sa...

aww takk! ja, hun er utrolig fin.

Maria Stenersen sa...

for noen fine bilder! :)

maddiieeatthedisco sa...

TAKK (:

Maren sa...

Wow, så utrolig skjønne, stemningsfulle bilder:)

maddiieeatthedisco sa...

hey takk :DD

Omana sa...

JA, vi har noe å se fram til!
- Som vanlig digger jeg alle bildene :)

maddiieeatthedisco sa...

blir braaa vettuuu ^^

Anonym sa...

Hei!
Jeg har sent linken til bloggen din + en annes blogg til journalisten og det virker som om hun vil kontakte dere også, men hun trenger mail-adressen deres så hun kan stille dere spørsmål over mail :) Kan du enten sende mailen din på et av kommentarfeltene mine på bloggen min eller sende den til min mail (madeleine_norrman@hotmail.com) hvis du vil at ikke alle skal se den? :)

Hilsen Madeleine Norrman -
http://madeleinenorrman.blogg.no/

maddiieeatthedisco sa...

:OOO

Lyche sa...

bloggfest !!

maren sa...

haha tusen takk! og faen, jeg har tentamen allerede imorgen :(

maddiieeatthedisco sa...

lyche: oh yes indeed!

maren: huffda, good luck bebe ;)