fredag 8. mai 2009

08052009
Litt frustrerende vil jeg si det er å møte opp på skolen kvart over 9, for så å sitte i et klasserom i 45 meningsløse minutter, bare for å få beskjeden at; hei, vi skal se på film og vi tar ikke fravær og dette er en straff for at dere er flinke og i det hele tatt møter opp. Hater skolen. Vi var 4 stykker fra klassen min i dag, resten er enten i Stavanger, banket opp (jeg kødder ikke) eller fyllesyke. Jeg derimot, er hjemme, og veldig fornøyd med det akkurat nå. Etter hva jeg har hørt fra dem som skal til Stavanger, er det helt greit å være hjemme alene en helg. Og så hjelper det litt å tenke på at jeg solgte billetten min dit for 1600,-. 

Jeg drar til Oslo om en time (siterer mamma; "HVA? Oslo nå igjen? Du gjør jo ikke annet for tiden!") for å møte TA og Sindre. Det er så jævla dritt at det regner.. Jeg er glad i regnet så lenge jeg slipper å gå ut i det. Vi skal henge litt rundt i Oslo og vente på selveste Thomas Moen, Joakim Radiomann og Simen aka TalkieWalkie. Vi skal nemmelig ikke bare drikke kaffe og leke bloggere (trenger ikke leke da), vi skal ha vår berømte Pepsi Max vs. Cola Zero battle. Gleder meg til jeg og Simen går av med seieren, altså. Før det må jeg pumpe litt og skaffe meg et energikick så jeg holder ut noen timer fremover. Ha en fortsatt fin fredag, og lørdag.. Skal jobbe 8 timer i morgen, FML.

13 kommentarer:

Joakim Radiomann sa...

Slapp av! Du kommer til å ta meg i håndbak. Lett!

Neida, så... Vi snakkes da frøkeline!

Tor-Arne sa...

babe! You will loooose! haha :P Radiomann! Må holde positiviteten oppe! haha

maddiieeatthedisco sa...

joakim: litt nervøs, skal jeg innrømme :S

ta: hah kjeft, jeg banker deg <3

Monica sa...

Hehe, lykke til :D

maddiieeatthedisco sa...

takktakk!

Ruterknekt sa...

ehe de tok fravær da.

iselin sa...

lykke til selv om zero er best! ;D

Talkie Walkie sa...

Haha, dette kommer til å gå kjempebra! See you soon!!!

maddiieeatthedisco sa...

mads: kjeft.

iselin: nei, pepsi max<3

simen: du gjorde en strååålende jobb :D

Nina Cathrine sa...

Tenkte bare å si fra om at bloglovin linken din ikke funker, jeg skulle være så snill å trykke på den for jeg hadde tenkt å følge deg vettu, men det er bare et jpg fil eller noe.

maddiieeatthedisco sa...

OI, huffda!! takk for at du sier ifra, skal fikse :D

MonicaBeach sa...

sv: hahaha ja kjempe :((((

jeg håper du tar Joakim i håndbak:) hihi

maddiieeatthedisco sa...

haha jeg hadde nok tatt han om jeg hadde turt å prøve! simen banket han da :D