mandag 25. mai 2009

KARMA, sa du?

Nei nå skal dere få høre noe morsomt. Jeg er ferdig med norskeksamen og ble faktisk ganske fornøyd, selv om jeg i går sa jeg kom til å dævve bare fordi jeg hadde mensen. Vel, jeg dævva ikke på grunn av mensen kan du si. Jeg kræsjet med en bil istedet, jeg.

Ja, det har seg sånn at jeg var på vei hjem fra Asker. Kjørte (scooter altså) dit etter eksamen, for var i så godt humør og følte for å shoppe litt. Jeg fant til og med klær der og var kjempeblid der jeg kjørte nedover bakene på vei hjem og kjente den varme luften blåse gjennom håret. Helt til det kjørte en cabriolet ut i veien, det sa BANG og jeg lå på bakken. Jeg er såpass vandt til å tryne på den måten etter 11 år med ridning, men jeg har aldri smelt inn i en bil på den måten før. Men jeg døde ikke da, jeg lever fortsatt. Han som satt i bilen ble ikke sur for at det er en stor bulk i bilen hans engang. Og det er egentlig nå det morsomme begynner, for du vet hvordan du ser filmer der folk møtes gjennom ulykker og så hooker opp osv? Ja, sånn føltes det. For han ble med meg hjem (han er bare 2 år eldre) sånn at vi kunne fikse skademelding og sånn. Haha, ikke tro det skjedde noe mer da. Hallo. Uansett, nå er jeg bare ganske støl-ish i armene, har en hevelse nederst på foten og et skrubbsår på låret. Scooteren er litt skeiv nå, den nekter å kjøre rett frem.

Jeg har sagt jeg tror på karma før, sant? Jeg har alltid kjørt for fort på scooter, jeg har alltid tenkt at sånn ikke kommer til å hende meg. Og på en dag der alt var tilsynelatende perfekt skjer det. Nå skal det sies at det var et rent uhell da, siden ingen av partene så den andre før vi smalt inn i hverandre. Han fyren kom rett fra juss-eksamen og jeg rett fra norskeksamen. Jeg tror det er litt meant to be.. Men følte det ble litt kleint å slå an noen sjekkereplikker midt oppi det hele, da. Nå har jeg ihvertfall nummeret hans. 

18 kommentarer:

Tor-Arne sa...

HVA VAR DET JEG SA? KJØR SAKTERE!!! FFS! haha.

Men go for it! hook opp! varn kjekk a? :D

maddiieeatthedisco sa...

hahah han var faktisk skikkelig kjekk!! =P

(velger å ignorere det andre..)

Anonym sa...

Skal godt gjøres å å råkjøre på en scooter med mindre plomberingen er fjernet.

Mvh Scooter-Ronny med 30 års erfaring innenfor scooter og mopedmarkedet.

maddiieeatthedisco sa...

HAHAHAHHA ja okei. jeg RÅKJØRTE ikke akkurat da.

Susanne sa...

Hoho, karma d-luxe! For en "drømmesituasjon" å komme opp i, spesielt om han er ulovlig kjekk.

Marie Amanda sa...

Ja, kan vi treffes eller noe?

maddiieeatthedisco sa...

susanne: haha ja han er vel ikke ulovlig kjekk, men absolutt ingenting å klage på. hadde det ikke vært for alle vondtene jeg plutselig har fått..

marie: ja! absolutt. hva med i morgen?

iselin sa...

:O SHIT. PASS BEDRE PÅ I TRAFIKKEN, HAR HATT NOK VENNER I TRAFIKKULYKKER NÅ ASS!

maddiieeatthedisco sa...

I WIIILL IM SORYYY

Jan Erik sa...

SV: Haha, folk har begynt å fortelle meg det ;p

Omana sa...

er det bare meg eller var den eksamen vanskelig!?

maddiieeatthedisco sa...

jan erik: med god grunn :b

omana: jeg syns ikke oppgaven jeg valgte var så vanskelig hehe. hvilken skrev du?

julie aida sa...

var der for å drite

Omana sa...

oppg 4.. mobilabonomentet.. var jo det eneste som gikk ann å skrive da :P

maddiieeatthedisco sa...

julie: men så hyggelig da.

omana: jaa jeg vet, skrev den jeg og.

kristin sa...

Åh, så skummelt. Bra det gikk bra hvertfall, og at du kræsja med en kjekk fyr ;p

maddiieeatthedisco sa...

hahah ja, noe godt kom det jo ut av det!

Karoline sa...

Uffamegen! hadde ikke fått med meg at du kræsja:S