tirsdag 19. mai 2009

QUESTIONS AND ANSWERS

Fikk ikke så mange spørsmål som jeg gjerne skulle ønsket, men shit au. Jeg har ikkenoe bedre å gjøre i dag enn å svare på de jeg har fått uansett. Alt jeg har gjort i dag er å gå en trekvarters tur med hunden min, mest for å ta bilder. Bildene ble ikke fine engang, så det.. Skulle egentlig til TA i dag også, men det ble ikkenoe av. Har en siste norskoppgave jeg må skrive også, men den kan vente litt til.. Here it goes;

Hvorfor har du ikke skikkelig overskift i innleggene dine? 
Haha, det har jeg faktisk denne gangen. Pleier ikke ha det av den enkle grunnet at jeg syns det ser rart ut og lager heller en større overskrift selv.
Hvorfor bestemte du deg for å få Mac? Hvilken type Mac har du?
DELL-PC'en sluttet å virke og jeg var på kanten til å ta selvmord da jeg bestemte meg for å kjøpe verdens fineste, hvite, lille macbook. 
Hvor ble du født og hvor bor du nå?
Jeg ble født på Ullevål sykehus i Oslo, bodde 4 år "rett bak slottet" før jeg flyttet til Asker. Og her bor jeg fortsatt.
Hvor mange søsken har du, og hvor gamle er han/hun/de isåfall?
Har en lillebror på 14 som heter Carl Christian. 
Er du ofte med TA?
Hehh, vet det virker som om jeg er med han hver dag. Men det er faktisk bare 5 uker siden jeg møtte han, og vi har vært mye sammen siden det. Så ja, jeg er ganske ofte med han. 
Har du møtt mange "kjendisbloggere", og møter du dem ofte?
Det kommer jo litt an på hva en "kjendisblogger" er, da.. Jeg var jo på bloggfesten, så møtte alle som var der. Utenom det har jeg møtt Toro opptil flere ganger og vært litt sammen med Marie Amanda. Thomas Moen, Radiomann og Talkie Walkie er vel kanskje en kjendisbloggere? Isåfall har jeg møtt dem et par-tre ganger nå også.
Ville du blitt en av bloggerne i norge som får seg fisk for så å presentere den/dem for bloggen? 
HAHA jeg regner med du sikter til både toro og talkiewalkie? Jeg har alltid hatt lyst på fisk, men har ikke tenkt så mye over akkurat det der.. Jeg ville ihvertfall ikke puttet de døde fiskene i géle sånn som toro gjør.... 
Hva mener du om hijab i politiet?
Denne diskusjonen fikk folk i historie&filosofi-klassen min til å krangle så heftig at folk var helt på gråten. Jeg var ikke en av dem, og har egentlig ikke noen spesiell mening om det. Hadde jeg måttet stemme for eller mot, hadde jeg nok stemt mot. Orker ikke diskutere hvorfor.
Hvordan er ditt forhold til klær og sminke? 
Jeg går ikke ut uten hverken sminke eller klær, hehe. Er opptatt av å se presentabel ut, men er ikke av typen som pynter meg mye. Trives best i trange bukser og store hettegensere. Er livredd for å vise meg uten sminke, men overdriver ikke av den grunn. 
Favorittby?
Close call mellom Oslo og New York. Liker London også, da. Men faller vel på New York, i og med at jeg flytter dit i august. 
Hvor mye gleder du deg til festivaler i sommer på en skala fra 1 til 10, der 10 er høyest?
11 til Hove, og sånn rundt 7-8 til Øya. Er litt bitter siden festivalpasset dit ble utsolgt og jeg bare har dagspass til lørdagen.. Men ja, festivaler er alt jeg skal i sommer annet enn å jobbe. Så jeg gleder meg VELDIG. 
Hvilken kjendis (dette inkluderer også relativt ukjente bandgutter/jenter) er din yndlingskjendis?
Haha Iselin, dette burde du vite. Vanskelig å velge mellom gutta, men valget faller på Spencer Smith tror jeg. Mest fordi jeg er litt forelsket i han og døde både innvendig og utvendig da jeg fikk klem av han i Stockholm. Jeg har lov til å være fangirl når han er i nærheten altså. 
Har du noen gang vært på TV? hvis ja, i hvilken forbindelse?
Hmm.. Sånn bortsett fra den gangen jeg ble vist direkte på nyhetene fra hovefestivalen i fjor (hysj da, jeg gråt ikke. Fikk bare noe i øyet under panic-konserten), så har jeg vært på TV et par ganger som barn.. 
Hva er ditt mål med bloggingen?
Har absolutt ingen mål, jeg syns det er gøy og det er morsomt å møte så mange fine mennesker som jeg har gjort via bloggen. Har fått flere gode venner som jeg har møtt på grunn av bloggen.
Hvor mange kjærester har du hatt?
Én. 
Hva er din mest dyrebare eiendel (bortsett fra macen)?
DET var et vanskelig spørsmål. iPoden ligger ganske høyt på listen, sammen med den signerte Panic-singelen.
Favorittblogger?
Den var lett, hihi
Hvem skulle vært medlem av ditt "team dream" (altså tre bloggere + deg)?
Hmm første må vel bli han over, trenger ikke begrunnelse engang. Nummer to må bli TA, siden han er så genial på koding og design og det som er. Nummer tre må bli Ole, siden han tar så fine bilder og er en skikkelig kjekkas. 

Nå skal jeg kjede meg litt mer før det er middag, hurra. 

11 kommentarer:

iselin sa...

det er klart jeg visste det var spencer, måtte bare få deg til å svare på det så ALLE i hele verden har en sjanse til å få vite det også :P

maddiieeatthedisco sa...

jaa, i og med at ALLE i hele verden leser bloggen min <33333333333

Amanda sa...

Woohoo. :D

maddiieeatthedisco sa...

haha XD

Charlotte sa...

Må bare si at jeg digger bloggen din. Du er flink til å skrive og legger alltid ut så mange fine bilder. :D

maddiieeatthedisco sa...

nå ble jeg utrolig glad, charlotte! tusen takk :D

Vebjørn sa...

Øyyy(j)aa! Eg gler meg 11 der med vekespass :-)))

maddiieeatthedisco sa...

HATER DEG, vebjørn...

Vebjørn sa...

Det er mange bra der lørdag då :-)

maddiieeatthedisco sa...

ja, og bra er det =D

Ruterknekt sa...

så forbausende lite nevnt jeg var i denne posten her. jeg vet at verdenen din dreier seg om meg, lzm, ikke prøv å skjule det.