lørdag 23. mai 2009

Er jeg ikke jentete nok?

Jeg hater å være borte fra macen min over lengre tid. Jeg rakk ikke sjekke bloglovin før jeg dro til Oslo i dag, og skyndtet meg hjem så jeg kunne kose med den igjen. Gikk til og med glipp av flere tilbud for kvelden bare fordi jeg ikke var tilgjengelig på facebook på ettermiddagen. Men sånn går det.. I Oslo møtte jeg TA og shoppet, vi var dessuten i litt bedre humør i dag begge to, så ble ikke så mye bitching som sist. Og det er jo fint. Kjøpte ny bukse (svart, fant endelig en jeg likte siden den gamle så og si revnet). Etter at TA så og si tvang meg til å prøve litt jentete klær, fant jeg noen topper som faktisk var litt søte. Jeg trives ikke så godt i sånne klær, men disse var ikke så ille. Ifølge han kler jeg meg visst ikke jentete nok.. Kunne aldri tenke meg å gå i et skjørt eller en kjole til hverdags.. Det er da ikke så unormalt vel? Har fortsatt litt penger igjen og trenger fortsatt sommerklær, kan ikke bo i hettegensere hele sommeren. 

Det er under en måned til bloggcamp og hove, og jeg har bare 3 eksamener igjen. Skulle gjerne vært ute i kveld, men ser ut til at det blir en innekveld allikevel. Føler jeg blir sittende inne med macen og pepsi max hele tiden, nå. Det blir vel bedre når jeg er ferdig med alt på skolen og jeg endelig kan ha ordentlig sommerferie. Det skal bli VELDIG deilig nå. 

10 kommentarer:

Guro sa...

Takk, endelig! En blogger som ikke går i penklær til hverdags. Jeg er også en sånn. Jeg er ikke jente-jente.

maddiieeatthedisco sa...

det er bra det er flere av oss, guro! :D

Guro sa...

Outfits, ja. Det hadde blitt fint. Folk hadde gått av hengslene av ren glede over jeans og t-skjorte hver dag :)

maddiieeatthedisco sa...

haha ja ikkesant!

Jan Erik sa...

Synes du ser jentete nok ut jeg, haha ;p hot i hvertfall

maddiieeatthedisco sa...

nåmen, takk :D

Ruterknekt sa...

kan ikke huske sist jeg så deg i kjole og jeg har kjent deg i nesten tre år :O

skuffet over at du ikke kjøpte aftenkjole ass.

maddiieeatthedisco sa...

eneste kjolen jeg går i er bunad.. en gang i året.

iselin sa...

du veit jeg ikke er "jentete nok" uansett, så du er i hvert fall ikke alene! :P

maddiieeatthedisco sa...

det er bra det :D