onsdag 20. mai 2009

VIDEOBLOGG (selv om jeg egentlig ikke vil)..



Kort oppsummering av dagen; våknet 10-11, prøvde å skrive retorisk analyse. Skjønte ikke kåseriet = skrev en setning og gav opp. Dro til Oslo, møtte TA. Gikk til McDonalds, spiste McFlurry og møtte Toro. Lette ette rettetang, fant ikke, gikk hjem til TA. Videblogget. Jeg gikk til toget og ble klissvåt og krøllete (det regnet). Nå er jeg hjemme, har spist sushi og mamma har bursdag. I morgen må jeg forberede meg til engelskeksamenen jeg har på fredag, håper det regner hele dagen. 

5 kommentarer:

Amanda sa...

Nice nice.

maddiieeatthedisco sa...

haha ikkesant

Bella sa...

haha, dere er søøte da :D

maddiieeatthedisco sa...

haha ja ikkesant <3

Ruterknekt sa...

da TA hoppet på deg og slang deg ned... EPIC, jeg elsker det. det er sånn vi alltid vil gjøre med deg, men ikke tør.