mandag 11. mai 2009

I will lie awake.. 
Bildene er lånt fra flickr og deviantart, redigert av meg. Lyrics av The Feeling. 
Jeg er lei designet her på bloggen og klarer nesten ikke vente til jeg får opp ett nytt. Denne gangen blir det ikke bare ny header og litt endring av farger, men noe helt nytt. Jeg bytter til wordpress, får .com-domene og nytt navn. Ikke mer titusenmillioner og blogspot, altså. Jeg gleder meg til det, men det tar nok litt tid før det kommer opp. 

Det ble ikkenoe av rullingen i går kveld, ingen av vennene mine ville være med. Gadd ikke dra alene, så da satt jeg meg foran macen min og spiste en hel boks ben&jerrys cookie dough. Flaut, tror jeg skal skrive "dårligruss09" på lua ellernoe. Det står "emorussen09" på buksen allerede. Nå skal jeg bare gjøre alt enda verre og sette meg under dynen og høre på brand new.. Er ikke så glad i den 11. To måneder, nå.

10 kommentarer:

Susanne sa...

Herlige bilder <3

Hadde ikke gjort meg noe om jeg hadde fått den kvelden du hadde, akuratt nå! Nå sitter jeg og banner til CSS og hører på Accidentally In Love om og om igjen... Blir gal her jeg sitter!

maddiieeatthedisco sa...

haha huffda, blir nok bra til slutt!! :D

Vebjørn sa...

Haha, det vatnet var ganske digg òg ;-D
- du hadde nok ikkje stussa på å komme deg uti nei!

maddiieeatthedisco sa...

jo, hadde nok det.. men fristende var det :D

SINNSYKE André sa...

høhø så sinna ;)

maddiieeatthedisco sa...

jaaa haha D:

ole-wombat sa...

EWWWWWWW TWILIGHT nei heller dracula ass

maddiieeatthedisco sa...

hehehe know you love it <333

MonicaBeach sa...

sv: jaa det er gøy hvis ikke man glemmer det bort og har 4 timer til å fullføre hele perioden! Men gikk jo greit. haha takk:)

maddiieeatthedisco sa...

haha sant nok! fortsatt litt misunnelig..