lørdag 30. mai 2009

Life is wonderful.

Dette har kanskje vært en av de lengste dagene på veldig lenge, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting i dette tilfellet. Sovnet etter vi var i stallen og morgenforet, sov i 2 timer og ble vekket av at de ringte fra jobben og sa jeg skulle vært der.. Det visste jeg ikke, oops. Men det gikk visst greit allikevel. Så var vi i stallen så og si hele for- og ettermiddagen - hjalp til i stallen, foret hestene, slapp dem ut og inn, passet på barn, leide nybegynnere på en times tur (ble sykt tæn btw), lekte ridelærer (på engelsk) og tok bilder. Vi kjørte ned til feltrittsbanen en time vi hadde fri, elsker det stedet. Har masse fine minner derifra, og er så pent der. Det har vært perfekt vær hele dagen, jeg har fått masse farge og er kjempestøl. Men det er den gode støl-følelsen, du føler du har brukt kroppen liksom. 

Det har ikke blitt noe ridning i dag da, men jeg tror det er like greit. Vi kunne ha ridd litt nå på kvelden, men ingen av oss orker og alle hestene har gått fra før i dag. Det er rundt 30 folk på firmatur her samtidig som oss, så vi er nødt til å hjelpe de to ansatte her oppe med undervisning og hjelp i stallen osv. Det er ganske deilig å være tilbake i stallen og faktisk ha noe å gjøre. Ikke minst gjøre noe jeg føler jeg kan, det er morsomt å kunne lære turister hvordan man skal sale på en hest eller hvordan man skal få den til å gå eller stoppe. Nå venter en lang, varm dusj og pysj før vi sikkert sovner før klokken blir 11. Det er kanskje greit når vi skal opp 6 i morgen også. Jeg koser meg. 

4 kommentarer:

iselin sa...

aww, så bra du koser deg :')

maddiieeatthedisco sa...

hihi i aaaaam

Tor-Arne sa...

Åhhh, høres ut som du har det kjempebra<3 Jeg savner deg <3

maddiieeatthedisco sa...

har det stråålende! savner deg ogsåå<3