lørdag 2. mai 2009

It wasn't a joke when you kissed me in your room..
.. and replied "I love you too".
Det er ganske mange ting jeg har klart å komme over, glemme, opp gjennom årene. Som da yndlingshesten min ble avlivet, da de fleste vennene mine plutselig fikk nye venner, da jeg var redd for å vise meg på skolen, generelt hele tiden på ungdomsskolen, da jeg solgte hesten min, da jeg fortsatt trodde jeg skulle få møte kersti igjen, da jeg tok toget fra vestby for siste gang. Det har liksom gått mer eller mindre i glemmeboken, det er ikke så farlig lengre. Akkurat nå fikk jeg flashback fra rundt en måned siden. Det er ikke så morsomt å tenke tilbake på det og tenke på hvordan alt skjedde. 

Jeg har sluttet å skrive veldig personlige innlegg på bloggen for flere grunner enn den at jeg har fått flere lesere.
Gratulerer med 18årsdagen Sondre

8 kommentarer:

mariel sa...

hmmnei, jeg har ikke vært i noen konfirmasjon på en god stund :)

maddiieeatthedisco sa...

hmm nei men da var det noen andre som lignet mye på deg!

Rune sa...

Hahaa, ja ikke sant?xD
og takker :D

maddiieeatthedisco sa...

haha bare hyggelig! :D

Mia sa...

Aww, jeg som var litt depp fra før av, det innlegget tok kaka :) Håper du får det bedre!

maddiieeatthedisco sa...

haha aww, det var ikke meningen da :b men takk uansett ;D

Jan Erik sa...

X-Factor er bare et sangprogram, så jeg skal synge! ;p hehe

maddiieeatthedisco sa...

shit, det gleder jeg meg til!