torsdag 14. mai 2009

Can't love, can't hurt. 
Sånn her vær var det da jeg våknet i 10-11tiden..
Og sånn så det ut da jeg kom hjem fra skolen litt over halv 2..
Merkelig det der.. Jeg våknet av en melding i dag morges; "du kom opp i nynorsk og engelsk!". Jeg ble rett og slett dritglad og sovnet igjen med et smil om munn. Jeg trengte nemlig ikke møte opp i historietimene i dag, så var en snarvisitt innom skolen bare for å høre eksamenssnakk jeg har hørt før. Skoledagen i dag varte altså fra 13.00 til 13.25 sånn ca, og i morgen er den siste "ordentlige" skoledagen NOENSINNE. Ja, du leste riktig. 

Det er nattåpent på storsenteret i dag, så tenkte jeg skulle få med meg TA dit så jeg slipper å dra til Oslo. Ingen av oss har penger, men sånn er nå livet. Akkurat nå er det bare så sinnsykt fantastisk digg å tenke på at jeg har fri en hel uke før jeg har engelskeksamen neste fredag. Og så enda en uke fri før neste eksamen. Og så fri helt frem til de trekker muntligeksamen den 9. juni. Jada, jeg anser meg nå ferdig med videregående skole. Og alt (og alle..) som følger med.. Takk gud for det, det er på tide nå.

12 kommentarer:

Merethe M sa...

Er godt å være ferdig med videregående :) skal du ikke studere videre da? Høgskole o.l. mener jeg?

maddiieeatthedisco sa...

veldig bra å være ferdig ;D egentlig vil jeg bare være hjemme med macen haha, men neida. skal til new york til høsten :)

MonicaBeach sa...

Hva mener du med NOENSINNE, skal du ikke utdanne deg noe mer ever? :O tapeeer! tulla. Men serr, grattis:)

Amanda sa...

Videregående skole er vell ikke SÅ fælt? :P

maddiieeatthedisco sa...

monica: neinei, jeg skal leve på bloggen for jeg tjener så tett med cææsh lsm serrrr

amanda: haha jo, det syns jeg. neida, skal ikke skremme noen, men HELVETE jeg er glad jeg er ferdig.

Monica sa...

Fine bilder!:) Digg av været kan forandre seg så mye, særlig når det er den veien det går..

maddiieeatthedisco sa...

jaa, spesielt den veien :b

Joakim Radiomann sa...

Fettilizioz ny header da :D

Jeg vurderte om ejg skulle ta en tur til døgnåpent idag, men neida... Har ikke cash at all!

torine sa...

Kjempefine bilder. Jeg har nok noen uker igjen med skolen. Jeg skal begynne i 8. klasse neste år, og det er masse ting som må bli gjort(i følge lærerene).

maddiieeatthedisco sa...

joakim: hehhe jeg droppa det, siden TA har lekser han må gjøreeeee....

torine: heh, blir sikkert bra på ungdomsskolen! og takk, btw :)

Joakim Radiomann sa...

SV: Hils Mads å si at jeg er utrooooolig sjarmerende rar! Vet han (eller evt. ikke) liker meg!! Så det så... :D

Kos deg med den siste skoletimen idag a!!

maddiieeatthedisco sa...

oh, he likes you alright ;D

hehhee og takk, er bare 20 min igjen nåååååååå!!!