lørdag 16. mai 2009

Im so 3008, you're so two thousand and late. 
(du kan takke MA og Magnus for at jeg har den på hjernen)
Trodde bare jeg skulle møte TA på Oslo S, men han hadde med seg både søte Karoline og Marie Amanda. Vi tok taxi til frognerparken (surprisee) og ble sittende på den faste plassen jeg og TA alltid sitter på. 
Så stakk både Henke og Ole innom, kjekke gutter.
Og så resten av følget deres, Julie og Maren. Jo, og så møtte vi tre av GhettoFab gutta som skulle henge med de her, men de tok vi ikke bilder av.
Marie voldtok buksen min, nå står det WWW.MARIEAMANDA.COM oppover det ene beinet. Bra det bare er to dager igjen med russebukse på da, ehe.
Missi varmet seg under jakken til Henke.
Etter at TA dro hjem og Sindre videre på fest, ble jeg, Marie og Magnus igjen på Oslo S en liten stund før jeg tok toget hjem og de gikk videre.
Gårsdagen var kjempekoselig, og det var hyggelig å endelig få møte MA. I dag har jeg egentlig bare lyst til å ligge i sengen og sløve, men det er 16 mai og jeg føler et press til å finne på noe sprell. Jeg er russ, og allikevel gidder jeg ikke dra ut. Det er noe galt med meg, tror jeg. Hadde det ikke vært for at jeg er russ hadde jeg nok blitt liggende i sengen helt til mandag. Akkurat nå vil jeg bare ha kaffe, så får jeg se hva som skjer videre. Jeg hater egentlig 17. mai.

6 kommentarer:

Ruterknekt sa...

jeghaterogså17.mai.com

maddiieeatthedisco sa...

dått com dått com..

iselin sa...

jeg hadde liggi i senga til mandagen jeg óg hadde jeg ikke vært russ. jeg vurderer sånn helt seriøst å skrive dårligruss '09 på buksa...

maddiieeatthedisco sa...

det står det på min allerede... og jeg skal visst ut i dag. tjohei...

Helene sa...

ser ut som en flott dag i parken da :)

maddiieeatthedisco sa...

det var det, som alltid ;)