tirsdag 5. mai 2009

Oh, I think I'm ready for it.. 
Jeg vil bare begynne med å takke Simen for linkingen i går, jeg hadde ny leserrekord. Jeg blir alltid i godt humør av å sitte og oppdatere statistikken min og se at det er folk online på bloggen og at lesertallene stiger. Grunnen til linkingen er forresten vår, i begynnelsen, interne diskusjon. Det har seg nemlig slik at jeg, Tor-Arne, Joakim og Simen har et lite problem. Vi er da venner, men noe står i veien for vennskapet vårt. Simen og jeg drikker Pepsi Max, selvfølgelig. TA og Joakim.... drikker Cola Zero. Derfor har vi nå teamet opp og dannet to lag; team Pepsi Max (meg og Simen) og team Cola Zero (TA og Joakim). Vi har store planer om en avgjørende kamp til helgen, bare sånn for å få en slutt på det her en gang for alle. Men hallo, det er da virkelig ikke så vanskelig å se for seg reslutatet. Selvfølgelig vinner Team Pepsi Max, men allikevel føler jeg at jeg trenger litt støtte. Så hva er best; Cola Zero eller Pepsi Max?

Ellers i dag har jeg (igjen) bare hatt to timer på skolen, det er så sykt bortkastet. Har da ihvertfall fått gjort ferdig en engelskfremføring som avgjører standpunktskarakteren min i engelsk muntlig. Jeg hadde egentlig tenkt til å tipse dere om enda mer musikk, siden jeg fikk så god respons sist. Får ta det en annen dag, i guess. Nå venter en kveld med danger radio, macen min og PEPSI MAX. 


22 kommentarer:

Ruterknekt sa...

1) jeg må nok heller si meg enig med andré solvang og si at coca-cola er det beste. <3

2) du hadde fire timer, men skulket to av dem. <|3

maddiieeatthedisco sa...

mads............... da får du teame opp med solvang da, vettu ;) jeg og simen tar dere lett uansett hehhehehe. neida, hadde bare to. knis.

Tor-Arne sa...

Ww will win!

Monica sa...

Diggt det øverste bildet :)

maddiieeatthedisco sa...

tor-arne: hahaha nei.

monica: jeg og hehe

Talkie Walkie sa...

Dette blir ren overkjørsel!

maddiieeatthedisco sa...

oh yes indeed!

Joakim Radiomann sa...

Coca Cola Zero FTW!

maddiieeatthedisco sa...

kjeft a radiomann! banker deg i håndbak så du må sitte i radiorullestol resten av livet ;D

iselin sa...

øøøh, sorry. zero er bedre enn max. *hides*

maddiieeatthedisco sa...

:OOOOOOOOO

fu.

linni sa...

Nydelig blogg design!

maddiieeatthedisco sa...

aw takk! skal endre snart da :)

charlotte sa...

flaut for meg at jeg aldri har smakt cola zero, MEN heller cola zero enn pepsi max altså. Pepsi er fysjameg! Sorry, hihi :)

maddiieeatthedisco sa...

HVA?? du kan ikke velge cola zero over pepsi max når du ikke har smakt cola zero engang!?!? :(

MonicaBeach sa...

ER DU SERIØS? wow. haha da hadde jeg dævva. Hilste på han en gang i sommer og egentlig er han litt teit, men han er jo kjekkkkkk.
hahaha så sykt random. Ikke vis han!!

maddiieeatthedisco sa...

hah ja jeg er SERIØØS. hadde aldri vist han det her, chillll.

MonicaBeach sa...

hahahha ja plz add meg på mzn!

creamluigi@hotmail.com

Anonym sa...

Haalloooooo! Coca cola er det aller beste, desuten er zero og max drikker man legger på seg av. For kroppen vet ikke hvor den skal gjøre av det falske sukkeret, noe som gjør at man legger på seg spesielt rundt magen.. De som pleier å drikke dette er blant annet de som ønsker å bli store og sterke, rett og slett for å legge på seg, slik at de kan gjøre om dette til muskler.

maddiieeatthedisco sa...

monica: ahah i will.

anonym: nettopp derfor blir håndbakkampen vår så utrolig spennende!!

Carina sa...

Pepsi Max ftw! Haha, jeg prøver meg på forkortelser, funker sjeldent, men uansett.. Ja, selvfølgelig er Pepsi Max best! Cola smaker.. cola -_-

maddiieeatthedisco sa...

bra, carina!!