torsdag 21. mai 2009

EKSAMENSFORBEREDELSER.. jadda.

Jeg følger ikke så godt med på hva som skjer for tiden, jeg skjønte ikke hvorfor hele familien var hjemme da jeg våknet klokken ti. Men så er det visst kristihimmelfartsdag, noe twitter kunne fortelle meg. Speaking of, FØLG MEG PÅ TWITTER. Tor-Arne har snart dobbelt så mange followers som meg, og det vil jeg ikke ha noe av. 

Jeg har engelskeksamen i morgen, skriftlig altså. Det er ikke noe særlig å lese til, men har allerede printet ut en tykk bunke ark med gamle oppgaver og prøver jeg håper å få bruk for i morgen. Jeg er så skolelei nå at jeg ikke klarer å gjøre en innsats før eksamen engang. Litt hjelper det at det er alt jeg har igjen nå.. og at mamma og pappa har lovt å kjøpe speilrefleks til meg om jeg gjør en bra innsats på eksamen. Det skremmer meg at jeg tar så lett på det.. Mamma har lovt meg shopping i morgen, må bare prøve å gjøre det greit på eksamen før jeg løper ut av skolen og drar til Oslo for å shoppe. Jeg dør etter nye klær. Nå skal jeg drikke kaffe og late som jeg forbereder meg til eksamen. 

17 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til på eksamen:) max

maddiieeatthedisco sa...

KLEINT. men takk.

Anonym sa...

hva er kleint med det?...

Anonym sa...

Artig blogg du har her, stå på! Hilsen kurt-johnyy fra agder

Anonym sa...

Artig blogg du har her, stå på! Hilsen kurt-johnyy fra agder

maddiieeatthedisco sa...

woah... haha. takk, whoever you are.

Line sa...

Så nydelige bilder!

maddiieeatthedisco sa...

takk =D

Jan Erik sa...

Hha, skolelei jeg også men eksamen går nok bra! ;)

SV; haha, var null stress. Glad for erfaringen, og ting ordnet seg til det bedre etterpå ;)

maddiieeatthedisco sa...

bra du ser sånn på det da!! :)

ole-wombat sa...

ehehehehe hello there

maddiieeatthedisco sa...

;DDD

Guro sa...

Lykke til på eksamen. Jeg veit at du gjør det bra. Synsk.

Og jeg følger deg allerede på Twitter, jeg. Så det så :)

maddiieeatthedisco sa...

bra du vet det da, skal prøve å ikke skuffe deg og de synske evnene dine haha.

heidi sa...

eksamen sucks, gruer meg til neste år. i år har vi jo nesten ingen, heldigvis bare medieeksamen og kanskje muntlig hvis jeg kommer opp. media er max chill under eksamen hvis jeg ikke kommer opp i film eller web :p

FotoSpiren sa...

Så fine bilder :)

maddiieeatthedisco sa...

heidi: jeg skulle valgt media ass, menmen.. ferdig med engelskeksamen nå ihvertfall :D

fotospiren: takk, hyggelig :)