torsdag 7. mai 2009

Make my head spin. 
Skolen har lagt opp til intensivdager nå i innspurten før eksamen og sommerferie, og i dag var den første. I utgangspunktet er det planlagt at vi skal ha 8 timer hver dag, fra halv 9 til ti over 4. De har til og med kuttet ned på friminuttene. Jeg var på skolen halv 9 og gruet meg til 4 timer sosialkunnskap og 4 timer engelsk etter friminutten. Det gikk 20 minutter sosialkunnskap der vi fikk tentamen og bablet rundt det, så fikk vi fri en time til å tenke på om vi hadde noen spørsmål. Etter den timen møttes vi i 15 minutter før vi fikk fri igjen. Da dro Mads og jeg på mcdonalds, spiste altfor mye og dro tilbake på skolen. Engelsken som egentlig skulle vare til 4 sluttet halv 2 og ja... Fullstendig bortkastet. Det eneste jeg har smilt av idag var de fantastiske filmene jeg, Heidi og Mads lagde i engelsktimen. Photobooth på mac er tidenes beste tidsfordriv. 

Jeg rakk akkurat å kjøre hjem mens det var opphold, og fikk til og med tatt et par bilder mens solen tittet frem. Nå er jeg nødt til å få opp energinivået et par hakk før jeg og Mads drar til Oslo. Siden TA spurte så pent, tenkte jeg jeg skulle støtte han og Galleri E, en utstilling på skolen hans. Krysser fingrene for at det ikke begynner å regne igjen nå, det hjelper ikke akkurat på humøret.... 

Ingen kommentarer: