mandag 18. mai 2009

Time to get in trouble.
Våknet klokken 12 i dag og ante virkelig ikke hvilken dag det var eller hvilken tid på døgnet det var. Jeg skjønte ikke hvorfor huset var stille og hvorfor jeg lå i sengen når jeg var et annet sted for kun et par sekunder siden. Jeg våkner ofte på den måten, jeg sover så tungt og drømmer så virkelig at jeg nesten ikke klarer å skille virkeligheten fra det uvirkelige. Det var noe i drømmen, jeg husker ikke nøyaktig hva, som fikk meg til å ikke ville våkne. Noen som jeg ikke husker hvem er eller hvordan ser ut. Det er rart, det er en type følelse jeg husker, men klarer ikke få frem et bilde eller noenting. Jeg sov 12 timer i natt, og det har kanskje noe med det å gjøre.

Greit, det er deilig å kunne bruke en hel dag under dynen sammen med macen, men det blir litt kjedelig og meningsløst i lengden. Jeg har så og si sommerferie nå, og er ikke så gira som jeg trodde jeg skulle være. Det regner og jeg vil egentlig at det skal fortsette å gjøre det en stund, bare så jeg slipper å ha dårlig samvittighet for ikke å gå ut. Tenkte jeg burde gjøre noe for å få tiden til å gå, og selv om det aldri har funket før, så prøver jeg igjen. Spørsmålsrunde.. Still meg spørsmål, gjerne fler av gangen. Så svarer jeg når jeg har fått nok spørsmål til et helt innlegg. 
(Bilder fra lørdag på Holmenskjæret).

10 kommentarer:

Tor-Arne sa...

Hvor glad er du i meg? haha : P

maddiieeatthedisco sa...

dette kan bli morro, merker jeg :B

Belinda Jakobsen sa...

Kjenner meg veldig igjen. er deilig å våkne fra intense drømmer for så å ligge under dyna med macen i timesvis. lenge siden jeg har gjort det nå!

maddiieeatthedisco sa...

jeg gjør det litt for ofte, haha.

Amanda sa...

Hvorfor har du ikke skikkelig overskift i innleggene dine?
Hvorfor bestemte du deg for å få Mac?
Hvilken type Mac har du?
Er du ofte med TA?
Har du møtt mange "kjendis" bloggere?
Møter du ofte "kjendis" bloggere?
Hva er ditt mål med blogging?
Hva mener du om Hijab i politiet?
Hva mener du om blandede flagg på nasjonaldagen?
Liker du bananer? Hvorfor/hvorfor ikke?
Hva synes du om fregner?
Liker du fisk (som kjæledyr) ?
Ville du blitt en av bloggerne i norge som får seg fisk for så å presentere den/dem for bloggen? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg tror dette bør holde. :P Kos deg videre. (gi et vink om du trenger flere spørsmål)

maddiieeatthedisco sa...

woah, takk amanda! :P

iselin sa...

hvor mye gleder du deg til festivaler i sommer på en skala fra 1 til 10, der 10 er høyest?

hvem kjendis (dette inkluderer også relativt ukjente bandgutter/jenter) er din yndlingskjendis?

hvor kul er jeg på en skala fra 1 til 10?

har du noen gang vært på tv? hvis ja, i hvilken forbindelse?

hva er din mest dyrebare eiendel i verden (bortsett fra mac'en)?

oooog mer enn det gidder jeg ikke komme på :P men det for holde så lenge!

maddiieeatthedisco sa...

hurraa, takk ice ;D

Anonym sa...

Favorittby?
Favorittblogger?
Har du iPod, og hvis du har, hvilken?
Har du noen gang hoppet i fallskjerm/strikk?
Hvordan er ditt forhold til klær og sminke?

Føler at det var nok for nå;)

maddiieeatthedisco sa...

takk ^^