torsdag 28. mai 2009

my pen is the barrel of your gun, remind me of which side you should be on.

Jeg våknet før 8 i morges av en veldig virkelig drøm, men den var fin nevertheless. Fant fort ut at jeg ikke kom til å sovne igjen, så jeg stod opp og lagde meg kaffe. Siden alle andre her i huset var på jobb og skole, stjal jeg BOSE-anlegget til broren min og hele huset har ristet i sånn.. ihvertfall 5-6 timer nå. Har tatt litt bilder, danset rundt, sunget og endelig er jeg snart ferdig med den retoriske analysen. Det var ikke så ille å skrive den, men jeg utsetter jo selvfølgelig alt til siste stund uansett hva det er. 

Har vært hyper og i godt humør hele dagen, noe som sikkert skyldes litt store inntak kaffe og pepsi max. Men man skal ikke klage på dager som dette, det er fint vær og jeg gleder meg til å dra ut i kveld. Skal ut og pilse med en hel del venner som forsåvidt alle er twittrere. Hyggelig om du FØLGER MEG PÅ TWITTER om du er der du og ;) It changed my life for sure. Har forresten fått et veldig spennende tilbud som gjelder bloggen og hove, gleder meg til å se hva det egentlig går ut på. Og jo, nå er den nye bloggen snart ferdig! Bare litt triksing og fiksing som står igjen. Dette blir VELDIG bra! 

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig glad i FOB som titler! :p

maddiieeatthedisco sa...

hahah sorry da, theyre goooood

Atle sa...

Den pusen var kjempesøt :)

Karoline sa...

Lord, sykt fine bilder!

linnea sa...

jeg skal gifte meg med sebastian stigar! :(((

maddiieeatthedisco sa...

atle: hehe ja han er det <3

karoline: takk søta

linnea: hahahha jasså!?

Amy sa...

Veldig fine bilder!
HVilket kamera bruker du? Eventuelt hvilken linse? =)
Hilsen Amy.

maddiieeatthedisco sa...

takk, amy! jeg bruker faktisk Sony Cybershot, elsker det. det er lite og rosa og tar bra bilder, og nesten enda bedre film. anbefales :)