onsdag 27. mai 2009

Da var det SOMMERFERIE, da!

Tidenes ironiske bilde tror jeg (funker ikke helt sammen med Marilyn Manson som jeg hører på for tiden).... Men akkurat nå er jeg i såpass godt humør at jeg faktisk ikke tenker alle de stygge og kjipe tankene jeg pleier å tenke, for nå har jeg FRI I TO HELE FANTASTISKE HERLIGE UKER. Jeg var ferdig med nynorskeksamen rundt 12 i dag, men måtte sitte og vente på bussen i 40 minutter siden jeg ikke kunne kjøre scooter til skolen i morges. Og sånn for dere som bekymrer dere for meg og lurer på hvordan jeg har det etter skaden min (finnes det noen av dere?) så går det bedre, klarte ihvertfall å skrive på eksamen i dag. Så det er jo bra, hvor bra eksamenen gikk er en annen sak.. Jeg var mest gira på å bli ferdig og ta fri. 

Det eneste som gjenstår før jeg kan gå helt i feriemodus er den retoriske analysen som skal leveres på fredag, skriver den i morgen tror jeg.. På fredag formiddag drar jeg til Rauland (Telemark) for helgen sammen med en venninne. Det er faktisk nøyaktig et år siden vi kjørte Marion (den gamle hesten min) opp dit, så det skal bli veldig fint å se henne igjen, har ikke vært der oppe siden august. Jeg tror det er bra jeg har fri etter den helgen, for når man ikke har ridd på såå lenge og plutselig går fullt på igjen, blir man forferdelig støl. Så det ser jeg frem til. Gleder meg utrolig mye da, bare synd jeg er invitert til to åpninger av nye utesteder til helgen. Det måtte jo selvfølgelig kræsje. Jeg kræsjer mye for tiden, hehe. Jeg kommer til å falle av hesten også, jeg lover deg. Skal isåfall passe på å filme det. Jeg har forresten flere filmer av meg som tryner av hesten... Noen som vil se?

6 kommentarer:

iselin sa...

å se deg falle på trynet er noe jeg ALLID vil se tbh ;)

maddiieeatthedisco sa...

HEEEY dytter deg utfor empire state building lsm biaaaatch

Anonym sa...

JA, det vil jeg se :D

maddiieeatthedisco sa...

haha, vi får se :P

iselin sa...

oooh, i'm scared

maddiieeatthedisco sa...

you better be.