søndag 24. mai 2009

BRB DYING, seriøst liksom.

Jeg regner med at store deler av leserne mine er jenter og derfor forstår seg på hvordan jeg har det i dag. I går gikk jeg og tenkte på hvorfor iallverden jeg var sent ute og jeg kunne ikke komme på noen grunn til at jeg skulle være det. Ja, jeg snakker om mensen. Men så kom den da og alle bekymringer forsvant, midlertidig. Jeg er ikke av typen som får kjempesmerter og kvalme og alt det der hver måned, og det er jeg ekstremt glad for. Derimot får jeg syke humørsvningninger (sånn ekstra mye i forhold til det jeg vanligvis har). I dag har jeg gått fra å våkne i godt humør og drikke kaffe på verandaen i fint vært til å rive meg i håret og ville kaste meg selv utfor en klippe. Føler meg litt sånn som været ute, sol og varmt i det ene sekundet til mørke skyer og vind i det andre.

Jeg har den jævla retoriske analysen av et kåseri om sosial mobilitet å skrive. Pappa hjalp meg igang, så dro han i selskap og nå er jeg fuckings stuck og jeg vil hive den jævla DELL-pcen jeg må bruke siden jeg ikke har word på macen enda, ut av vinduet. Utenfor vinduet har det forresten vært masse mennesker i dag siden naboen har visning og nå leker det barn utenfor og jeg hater barn. PUST NÅ, MADELEINE. Jo, og så er jeg sulten selv om jeg har spist både middag og snacks. Snacks som jeg kjørte ned på bensinstasjonen for å kjøpe, siden jeg trengte tamponger også fordi jeg har MENSEN og livet er FUCKINGS herlig. Ikke nok med at jeg faktisk måtte bevege meg ut i frisk luft og vise det stygge, usminkede, trynet mitt for andre mennesker, så hadde de bare supersizetamponger på bensinstasjonen og jeg følte meg som en gammel kjærring. Litt lettet ble jeg da det var en dame bak kassen på bensinstasjonen, men bannet til meg selv og gjemte meg bak en hylle da det var opptil flere gutter på min alder der inne. Kan like gjerne mure meg inne på rommet og spise meg til døde. 

Jeg er så sinnsykt rastløs, men så sinnsykt lat og giddalaus på samme tid. Paraceten jeg tok før i dag har gått ut og jeg hater den følelsen av at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg kunne selvfølgelig brukt all denne "energien" til å voldta/analysere kåseriet som det er frist på til fredag, men jeg bruker den heller på å vise dere hvilken fin dag jeg har i dag. Jeg skal ikke overdrive da, har ikke BARE vært sur og irritert i dag, jeg døde av latter både på grunn av Mads og TA i dag, så det har jo vært fint. Helt til jeg dævva igjen da noen av vennene mine virkelig ikke eier vett i skallen. Sorry to say, men nå gidder jeg ikke mer. Fint det snart er sommerferie, bortsett fra at jeg HATER at det er over 30 grader da. Og så må vi ikke glemme at jeg har eksamen i morgen og håper jeg får en oppgave jeg kan skrive stygt om noen på. Det burde de fikse, bare fordi jeg har MENSEN.

21 kommentarer:

Ruterknekt sa...

jeg dævver så jævelig av det her, jeg DÆVVER.

herregud.

slutter sikkert aldri å le.

Guro sa...

Tre ord: jeg føler med deg.

Det ble fire det, visst.

maddiieeatthedisco sa...

mads: hehehehehheheh jeg dævver jeg og. men ikke helt av latter.

guro: TAKK skal du faen meg ha <3

Guro sa...

Kjeften på deg du'a. Jeg drikker ikke såpevann. Da slutter jeg å lese din og. Hmprf!!!!111!!

maddiieeatthedisco sa...

OKEI JEG TULLA, GURO. KONVERTERER TIL COLA ZERO BARE SÅ DU FORTSETTER Å LESE MIN!!!!!!!

Vebjørn sa...

Usj, kjedelig - du har ein viss forståelse frå det motsatte kjønn òg, sjølv om det kanskje hjelp lite.
Yees, la guttane ta over ;-)

Guro sa...

TULLA DU?!?!? :O Okda, tilgitt.

Line sa...

Sinnsykt kult bilde! ;O

maddiieeatthedisco sa...

vebjørn: TA OVER, er vel kanskje å ti i litt.. fint du forstår deg på det.. vær glad du ikke har MANsen..

guro: hahaha nei jeg tuller ikke, drakk cola zero før :/

line: ja, det er det.

Susanne sa...

Ohnei, skjønner godt hvordan du har det.
Og nå kom jeg plutselig på (Takket være deg heldigvis, jeg tilber deg i dette sekund) at jeg har en novelleanalyse jeg skal skrive til Tirsdag!!
Fikk 1+ på den, så jeg bør gidde å gjøre det x''O

maddiieeatthedisco sa...

jo, bare hyggelig =D lykke til da, i guess

Susanne sa...

SV; Haha :D Nesj, som kjent kan det hende at ting ikke går som planlagt!

maddiieeatthedisco sa...

ja, fingers crossed for yahh

Vebjørn sa...

Okei då, bli litt fleire i vert fall ;-)

Veldig glad, tru meg.. veldig!

maddiieeatthedisco sa...

praise the lord, eh? :)

frokenlund sa...

Som Guro sa; Eg føler med deg.

iselin sa...

å ja, jeg kjenner til den. fy faen, jeg hater mensen så hardt. jeg føler virkelig med deg, madeleine <33333 *hugs*

ole-wombat sa...

JEG HATER MENSEN. på alle måter. bahhhhhhhhh hater mensen hater mensen hater mensen

verdens verste partypooper: mensen

maddiieeatthedisco sa...

eline og iselin: godt å vite, godt å vite <3

ole: hahah ja det er forferdelig

Anonym sa...

Uff, mensen er fader meg et stort problem og det fører ikke noe bra med seg!! Jeg blir alltid jævlig syk og det er så kjedelig. Men nå sånt skal sies, så fikk jeg mensen når jeg var på hemsedal i helgen og da hadde jeg kun vondt den første dagen i 1-2 timer. Også kjente jeg ikke noe mer etterpå. Det er rart, men kanksje det hjalp litt med fjelldusen ;)

Og selvfølgelig humørsvingninger! :S

maddiieeatthedisco sa...

mensen er teit D: haha